Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Na software update maximaal 85% opladen

(Onderwerp aangemaakt op: 15-03-2019 01:31 PM)
4272 Weergaven
Sandravanzanten
Apprentice
Opties

Na laatste software-update laadt mijn tablet Galaxy Tab A 10.1 niet meer tot 100% op, bij plusminus 85% stopt ie met laden. Het model is uit 2016 en voldoet verder prima aan mijn eisen, maar dit vind ik heel vervelend. Is dit een bekend probleem en zo ja, wat is er aan te doen? Help!

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Members_Jqpzfc4
First Poster
Opties

Dat laatste is het bij mij dus. Er stond in de tekst van de update-inhoud al iets onbegrijpelijks over de batterij. Ik denk dat veel gebruikers verbaasd opkijken en gaan googlen wat er aan de hand kan zijn. Deze pagina was de enige die ik vond waar de correcte oplossing op staat (NA het bovenste advies uit 2019, dat volgens mij beter verwijderd kan worden, voordat mensen onnodig resets gaan uitvoeren).Screenshot_20220711-094838_Device care.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Sandra, ook met een andere oplader (als je die toevallig hebt). Gebruik je de originele lader + kabel?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
Sandravanzanten
Apprentice
Opties

Hi, ik gebruik de originele lader, altijd

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Sandravanzanten Kun je eens testen of de veilige modus een verschil maakt? Mocht dat niet werken, dan raad ik je aan om een back-up en reset uit te voeren. Laat me weten hoe het gaat!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Sandravanzanten
Apprentice
Opties

Ik ga het proberen, je hoort nog van mij, of liever gezegd, Lees. Bedankt voor het meedenken

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Sandravanzanten Dat is goed! Houd me op de hoogte :winking-face:

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Sandravanzanten
Apprentice
Opties

Helaas ook dit heeft niet gewerkt

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Sandravanzanten Enorm balen 😞 Ik had gehoopt dat zowel de veilige modus als een back-up/reset zou helpen, maar dat is dus niet het geval. Dan zal het toch echt een reparatie worden. Begrijp ik goed dat de tablet inmiddels buiten de twee jaar fabrieksgarantie valt? In dat geval zal een reparatie namelijk niet kosteloos zijn.

0 Likes
Pottema
First Poster
Opties

Hier hetzelfde probleem,...

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Pottema, geodemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Staat de optie Batterij beschermen dan misschien ingeschakeld? Ga naar Instellingen > Batterij en apparaat onderhoud > Batterij > Meer batterij instellingen.

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200