Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

HELP AUB! On screen toetsenbord verdwenen op tab S8

(Onderwerp aangemaakt op: 08-03-2023 05:49 PM)
1896 Weergaven
MiRae
Student
Opties
8/3/23 ca 1600u: 
Ik heb zojuist een One UI update gehad op mijn tab s8. Nu is in o.a. youtube bij comments het toetsenbord niet meer zichtbaar. Als ik een comment wil schrijven, moet ik eerst op het schrijfvlak klikken, een poosje aanhouden, er volgt een klein menu met o.a. de optie "extract text", hierop klikken en dan weer sluiten. Ik krijg dan een het toetsenbord te zien op het scherm in de volle landscape breedte onderaan je scherm. Soms een kleine floating toetsenboard midden op het scherm.

Bij tictoc moet ik eerst met de S-pen iets schrijven dan gaat het over in getypte tekst en daarna wordt het toetsenbord zichtbaar. Soms moet ik een aantal keren op het scherm klikken om uberhaupt een toetsenbord te zien. 

Ik wil de oude instelling terug dat je standaard het toetsenbord op het scherm ziet in volle landscape en/of portrait breedte onderaan je scherm zodra je een tekst wilt typen.

Ik heb bij de toetsenbord instellingen staan: 
Samsung toestenbord, 
Mode: portrait & landscape: Standaard keyboard

HELPPPPPPPPPPP AUB

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ga eens naar instellingen > apps > systeem apps weergegeven > Samsung toetsenbord > opslag > gegevens wissen. Dit reset je toetsenbord.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ga eens naar instellingen > apps > systeem apps weergegeven > Samsung toetsenbord > opslag > gegevens wissen. Dit reset je toetsenbord.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MiRae
Student
Opties
Dankjewel. Het is gelukt.
Kleine opmerking voor overigen met hetzelfde probleem.
Mochten jullie "systeem app weergegeven" niet zien maar wel "uw apps", scroll binnen uw apps naar beneden voor Samsung toetsenbord
mjvdaa
First Poster
Opties
Werkt niet bij mij, zijn er ander opties
0 Likes
mjvdaa
First Poster
Opties
.
.
-
.bij mij werkt het niet heb een Samsung lite 6
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @mjvdaa, ik help je graag verder!

Is jouw tablet verder volledig up-to-date? Is de Youtube app dat ook? Dat kan je hier checken: Google Play Store -> Mijn apps -> Youtube -> Updaten.

Mocht deze tip samen met de bovenstaande tip niet werken, dien dan een foutrapport in via de Samsung Members app: Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
liane2910
Journeyman
Opties
Heb s6 lite werkt ook niet erg vervelend
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @liane2910, goedemiddag.

Wat ervaar je precies en met welke app is dit? En ervaar je dit ook bij andere apps? Is jouw tablet verder helemaal up-2-date? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Monbank1
Explorer
Opties
Hier precies hetzelfde tablet is helemaal bijgewerkt, staat op standaard toetsenbord, cachet geleegd. Als ik op internet een zoekopdracht wil geven in de zoekbalk krijg ik dat ellendige ding, zou met mijn vinger in de balk moeten klikken met de s pen krijg je dat kleine ding.
0 Likes
Monbank1
Explorer
Opties
Opgelost de instelling van de s-pen naar tekst uitschakelen