Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tab S8 wifi

(Onderwerp aangemaakt op: 13-03-2023 08:30 AM)
618 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

RowDeFlipper
Navigator
Opties
Hoi. 

Even een vraagje. Ben super happy met de Tablet en Dex en etc etc etc. Maar als me Tablet in de scherm uitstand gaat als ik een half uur iets ander doe dan valt de Wifi compleet weg en komt ook niet meteen terug als ik heb uit de slaap stand haal. Moet me Wifi dan uitschakelen en weer inschakelen. Is dat een bekend iets?
0 Likes
16 Antwoorden
Mippie
Explorer
Opties
Ga naar settings->connections->wifi. Klik op de 3 puntjes bovenin het scherm en kies voor intelligent WiFi. In het menu dat opent kun je de "WiFi power saving mode" en "turn WiFi on/off automatically" uitschakelen. Helpt dit?
0 Likes
RowDeFlipper
Navigator
Opties
Neem aan dat je hem zo bedoelde? De bovenste en 5 de in de rij?20230313_214725_1000006664_1678740446.jpg
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @RowDeFlipper, goedemiddag.

Is het je met de tip van @Mippie nog gelukt? Is de verbinding met DeX nog wel actief? Is de tablet verder up-2-date? En heb je de netwerkinstellingen al eens gereset? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
RowDeFlipper
Navigator
Opties
Ik heb het twee ochtende even aangekeken hoe het ging. Dat is dan juist zoeen moment waarop het voordeed en al 2 dagen behoud ik me internet wifi. Zelf na een uur slaapstand is die nog steeds actief. Met en zonder Dex aan. Tot zover een posithief resultaat.
RowDeFlipper
Navigator
Opties
Helaas. Vanmorgen opeens toch weer een onderbreeking in de Wifi. Althans qua internet. Dat vind ik zo vreemd. Me Beeldscherm blijft via Wifi wel draadloos verbonden.Tablet is 1,5 week geleden nog compleet opnieuw geinstaleerd en ik heb zoals de foto laat zien de tips van voorgaande gebruikt.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @RowDeFlipper, goedemorgen.

Ik ben bang dat ik het niet goed begrijp, verliest de tablet de verbinding met het Wi-Fi netwerk in de DeX-stand nadat deze enige in standby modus is gegaan? Of is de verbinding tussen het Wi-Fi netwerk en het internet verbroken?

Als je gaat naar de app info van Samsung DeX kan je de instellingen van het gebruik op de achtergrond aanpassen. Wanneer je DeX hebt gestart op je tablet, tik dan op het DeX icoontje bij actieve apps en ga hier naar Batterij.

Groeten,

Martijn

0 Likes
RowDeFlipper
Navigator
Opties
Ik gebruik de tablet in gewone stand en laat de Dex draaien op een externe monitor. Een M5 van Samsung. Die kan je draadloos verbinden. Dat gaat volgens mij ook via de Wifi. Nu houden die gewoon verbinding. Maar als de Tablet en daar door ook de Dex na zoveel tijd inslaap gaat. Dan verliest die dus zijn internet Wifi. Ik moet dan eerst de gehele Wifi op de Tablet uitzetten en weer aan voordat ik weer internet heb.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Behoudt de tablet wel verbinding met het Wi-Fi netwerk wanneer je geen verbinding met DeX maakt? En heb je dit ook wanneer je via app info de instellingen voor het gebruik op de achtergrond aanpast? Wanneer je DeX hebt gestart op je tablet, tik dan op het DeX icoontje bij actieve apps en tik op aap info, ga hier naar Batterij en wijzig deze naar onbeperkt. Blijft de verbinding nu wel goed?

Groeten,

Martijn

0 Likes
RowDeFlipper
Navigator
Opties
Probleem blijft aanwezig, iemand nog sugesties?
0 Likes