op 13-03-2023 07:12 PM
Goedenavond,
Wij hebben het volgende probleem: Wij zetten foto's van een Olympus camera over naar Galaxy Tab A.
Dit lukt prima. Maar het volgende probleem doet zich voor.
Foto staat er 1 minuut op met de juiste datum en daarna gaat deze over naar de datum van vandaag.
Zoek je de foto op en kijk je bij details is de datum opeens januari 1970 tijd 00.59. Rara maar waar.
Graag een oplossing hiervoor.
Met vriendelijke groet,
Andries
Ps. Ik lees ook iets van een software bug.
op 14-03-2023 12:21 PM
Hoe zet je de foto's van de camera over op de tablet, maak je hiervoor gebruik van een aparte app?
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.
Groeten,
Martijn
op 14-03-2023 08:40 PM
Hallo Martijn
Wij zetten de fotos met een kabel vanaf fototoestel op de sd schijf van de Tablet.
Op dezelfde manier doen wij dit ook met mijn Nikon camera. Deze houdt de datum wel vast.
Ga ook een foutrapport sturen.
Groetjes
Andries
op 20-03-2023 06:01 PM
Helaas probleem niet opgelost. Ook niet via het foutrapport.
Zeggen dat het aan de camera ligt, wat ik betwijfel.
Helaas dan hier maar mee leren leven.
Groetjes,
Andries