Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

SmartThings leden uitnodigen

(Onderwerp aangemaakt op: 14-09-2023 06:28 PM)
3734 Weergaven
Zerotrone
Explorer
Opties
Beste community,
Ik probeer in de SmartThings app mensen naar mijn huis uit te nodigen. Helaas krijg ik de volgende melding:
Kan uitnodiging niet aannemen
De regio van uw Samsung account is helaas niet dezelfde als van de persoon die u heeft uitgenodigd. U kunt alleen deelnemen aan deze locatie met een account van dezelfde regio.

Land/regio van mijn account en de uitgenodigde accounts is Nederland. Wat zou het probleem kunnen zijn?

Alvast bedankt
0 Likes
13 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Zerotrone
Explorer
Opties
Bedankt voor uw reactie.
Het artikel gaat over hoe je in SmartThings je smart apparatuur met elkaar kan delen en hoe dat in het algemeen werkt.
Mijn probleem is dat ik niemand naar mijn SmartThings huis kan uitnodigen en krijg de bovengenoemde melding.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Zerotrone, goedemorgen.

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Zerotrone
Explorer
Opties
Goedemiddag Martijn,

Bedankt voor uw antwoord. Ik zal het vanmiddag proberen.

Groten,
Tareq
Zerotrone
Explorer
Opties
Goedeavond Martijn,

Ik heb op 20 september de door u voorgestelde oplossing geprobeerd, de Foutrapporten. Tot en met vandaag heb ik nog geen antwoord of oplossing gekregen.
Is er nog een oplossing die ik kan proberen?

Groeten,
Tareq
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan proberen of het andersom wel lukt met de Samsung accounts in de SmartThings-app. 

Groeten,

Martijn

Zerotrone
Explorer
Opties
Andersom werkt ook niet, ik krijg dezelfde melding.

Groeten,
Tareq
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je de SmartThings-app ook al eens opnieuw ingesteld? Maak hier anders een schermafdruk van en deel deze hier, dan kijken we met je mee 😇 

Groeten,

Martijn

Ps. Pas wel op met de zichtbaarheid van een eventueel e-mailadres of andere privé gegevens.

Zerotrone
Explorer
Opties
Ik heb SmartThings verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, opnieuw ingesteld en zelfs SmartThings verlaten geprobeerd waar ik alle info/gegevens verloor en alles opnieuw ingesteld. Niets helpt.
Ik denk dat het door de Samsung account komt en heeft niets met de SmartThings app of de instellingen.Screenshot_20230914_180650_SmartThings_1000005944_1694707610.png
0 Likes