Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

SmartThings leden uitnodigen

(Onderwerp aangemaakt op: 14-09-2023 06:28 PM)
3775 Weergaven
Zerotrone
Explorer
Opties
Beste community,
Ik probeer in de SmartThings app mensen naar mijn huis uit te nodigen. Helaas krijg ik de volgende melding:
Kan uitnodiging niet aannemen
De regio van uw Samsung account is helaas niet dezelfde als van de persoon die u heeft uitgenodigd. U kunt alleen deelnemen aan deze locatie met een account van dezelfde regio.

Land/regio van mijn account en de uitgenodigde accounts is Nederland. Wat zou het probleem kunnen zijn?

Alvast bedankt
0 Likes
13 Antwoorden
Zerotrone
Explorer
Opties
Zoals hierboven vermeld is, de regio van mijn account is Nederland en die van de mensen die ik probeer uit te nodigen is ook Nederland.
Mijn account was ongeveer 10 jaar geleden in de VS aangemaakt en had VS als regio, maar dat dit was een tijdje geleden aangepast naar Nederland.

Groeten,
Tareq
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je snelle terugkoppeling en de afbeelding 👍 Kan je wel gebruik maken van alle andere functies in SmartThings? Heb je de mogelijkheid om een nieuw Samsung-account aan te maken en de ander hiermee uit te nodigen?

In een ander topic heeft een Member zijn partner weten toe te voegen aan de SmartThings-app voor toegang tot de apparaten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Zerotrone
Explorer
Opties
Ik kan alle functionaliteiten van SmartThings gebruiken. Waarschijnlijk zal een nieuwe account het probleem oplossen maar, mijn account is 10 jaar oud en heb veel informatie die niet zo makkelijk mee te nemen zijn zoals backups, connecties met andere Samsung apparatuur, punten door het aanschaffen van de Samsung store en veel meer.

Groeten,
Tareq
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wij hebben niet de mogelijkheid om Rewards en dergelijke over te zetten naar een ander account. Daarnaast kan je ook met een nieuw account uiteraard gewoon een back-up maken van je telefoon.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes