Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Smartthings App werkt niet met kookplaat (foutcode 11-001)

(Onderwerp aangemaakt op: 27-10-2023 02:53 PM)
976 Weergaven
Kaspert
Apprentice
Opties

Hallo,

Mijn kookplaat kan niet verbinden met de Smartthings app. Het gaat om het model NZ64B5046FK/U1. De app is geïnstalleerd op een iPhone 11 Pro. Het gaat al mis bij het scannen van de QR-code. Ik heb alle andere opties ook geprobeerd, maar helaas zonder resultaat. Kunt u mij helpen?

Groetjes,

Kasper

0 Likes
5 Antwoorden
Fatihhh
Pathfinder
Opties
Goedemorgen, heeft u dit al geprobeerd?

1. Zorg ervoor dat zowel je iPhone 11 Pro als de kookplaat zijn verbonden met hetzelfde wifi-netwerk.
2. Controleer of je de nieuwste versie van de SmartThings-app op je iPhone hebt geïnstalleerd en zorg ervoor dat je iPhone ook is bijgewerkt naar de nieuwste softwareversie.
3. Probeer de QR-code opnieuw te scannen en zorg ervoor dat je de camera scherpstelt op de code en voldoende licht hebt.
4. Als het scannen van de QR-code niet lukt, probeer dan de optie voor handmatige verbinding te gebruiken in de SmartThings-app. Volg hiervoor de instructies in de app.
5. Controleer of je de juiste handleiding en instructies voor jouw specifieke kookplaatmodel volgt.

Mvg, Fatih!
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Kaspert , Kasper,

Aanvulling op het antwoord. In de router SSID en wachtwoord zonder speciale tekens of spaties.
Alleen WPA2 (wat betekent dat WPA2/WPA3 waarschijnlijk niet zal werken). Alleen 2,4GHz.
Verwijder de SmartThings-app en installeer opnieuw.

signatureee
Groet, Dick

Kaspert
Apprentice
Opties

Hoi Dick,

Bedankt voor je reactie. Ik zit alleen met de vraag: hoe kan ik de kookplaat laten verbinden met mijn Wifi-netwerk als ik niet in de settings van de kookplaat terecht kan komen? Dan zal ik toch eerst met de kookplaat moeten verbinden. Of zie ik iets over het hoofd?

MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je ook de stappen geprobeerd welke in de handleiding staan? 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
Kaspert
Apprentice
Opties

Het is gelukt! Ik heb nog een keer de kookplaat aangezet en toen de QR-code gescand en dit keer kon ik hem verbinden met de app. Wel interessant dat je er verder in de app niet zoveel mee kunt, zo te zien. Mijn doel was om het opstartdeuntje uit te zetten, maar die zal ik helaas voor lief moeten nemen. Bedankt voor alle tips!