Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Viaplay app niet te vinden

(Onderwerp aangemaakt op: 23-10-2023 09:49 AM)
2551 Weergaven
Wadiakhab
First Poster
Opties

Goedemorgen, ik heb een #QE75QN90BAT en ik probeer de VIAPLAY app te downloaden, maar die deze niet in het overzicht staan. Ook niet via zoeken. TV in NL gekocht en in Belgie geinstalleerd. Heb  de smart hub al gereset, maar verschijnt nog steed niet. Waar kan dat aan liggen? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Wadiakhab, goedemorgen.

Je kan hierover het beste even contact opnemen met de app ontwikkelaar zelf 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
13 Antwoorden
Fatihhh
Pathfinder
Opties
Goedemorgen, Dit kan te wijten zijn aan regionale beperkingen. Controleer de compatibiliteit van de VIAPLAY-app met je Smart TV-model en regio. Mogelijk moet je een VPN-service gebruiken om toegang te krijgen tot de app.

Mvg, Fatih!
0 Likes
Wadiakhab
First Poster
Opties

Goedemorgen, bedankt voor het snelle antwoord. Op mijn telefoon doet de app het wel en ik kan in principe via Airplay ook naar de tv streamen. Hoe kan ik verder nog de compatibiliteit controleren>? 

0 Likes
Fatihhh
Pathfinder
Opties
Ik heb hier wat tips wat misschien wel kan helpen. de compatibiliteit van de VIAPLAY-app met je TV-model te controleren, kun je de volgende stappen proberen:

1. Controleer de specificaties van de TV op de website van de fabrikant. Zoek naar informatie over welke apps ondersteund worden op jouw specifieke TV-model.

2. Ga naar de Smart Hub van je TV en zoek naar een 'Apps'-sectie. Hier zou je een volledige lijst van beschikbare apps moeten vinden. Als VIAPLAY niet wordt weergegeven, is het mogelijk dat het niet compatibel is met je TV.

3. Neem contact op met de klantenservice van de fabrikant van je TV. Zij kunnen je informeren over de beschikbaarheid van de VIAPLAY-app op jouw TV-model in jouw regio.

4. Probeer ook de firmware van je TV bij te werken naar de nieuwste versie. Dit kan de compatibiliteit met bepaalde apps verbeteren.

Mvg, Fatih.
0 Likes
Wadiakhab
First Poster
Opties

Dank je wel. 

2 en 4 heb ik gedaan. Ik wacht even af of er hier nog reacties komen die wellicht kunnen helpen. 

0 Likes
Fatihhh
Pathfinder
Opties
Ik hoop het ook, succes!
Mvg, Fatih
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Wadiakhab, goedemorgen.

Je kan hierover het beste even contact opnemen met de app ontwikkelaar zelf 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Peter3005
First Poster
Opties

Heb jj al een oplossing. Vandaag zelfde probleem met Samsung QE. Groet, Peter

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Peter3005,

Bedankt voor jouw bericht.  Kan je de modelcode met ons delen? We kunnen het dan voor je nakijken. Is jouw televisie verder helemaal up-to-date?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Peter3005
First Poster
Opties

Dag Ajay,

Ik heb model QE55S92DAE

0 Likes