Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Deelnemen aan Cashback-promotie lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 18-07-2022 04:27 PM)
302 Weergaven
Tim57
First Poster
Opties

Beste

Op 10 juni maakte ik een registratie voor een cashback actie voor wasmachine WW80T754ABT.  Ik ontving hier geen registratiemail over. (mogelijk deed ik iets verkeerd of registreerde jullie systeem mijn melding niet) Ik nam zojuist contact op en werd door een vriendelijke man lange tijd geholpen. Maar doordat de man geen registratie van mijn aanvraag kon terugvinden kon ik niet verder geholpen worden aangezien de promo-actie nu verlopen is.  Tot mijn verbazing kan ik ook niet opnieuw registreren noch voor de oude actie (aankoop op 31/05) want die actie is verlopen en niet voor de nieuwe actie aangezien mijn aankoop is van 31/05. Vreemde cashback acties zijn dit? Kan mijn registratie van 10 juni alsnog worden opgepikt?

mvg

Tim

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Tim57, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Om deel te kunnen nemen aan een promotie dien je je via onze website te registreren voor de juiste promotie. Nadat je je hebt geregistreerd ontvang je ook een deelname bevestiging. Om na te gaan of de registratie goed is doorgekomen heb ik je e-mailadres en-/of registratienummer nodig, stuur mij deze via een privé berichtje 

Wanneer er geen registratie terug te vinden is in het systeem is deze waarschijnlijk niet goed doorgekomen en kan ik mijn collega's vragen wat de mogelijkheden hierin zijn. Ik kan je echter niet beloven dat je ook daadwerkelijk nog mee kan doen aan deze promotie.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Tim57, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Om deel te kunnen nemen aan een promotie dien je je via onze website te registreren voor de juiste promotie. Nadat je je hebt geregistreerd ontvang je ook een deelname bevestiging. Om na te gaan of de registratie goed is doorgekomen heb ik je e-mailadres en-/of registratienummer nodig, stuur mij deze via een privé berichtje 

Wanneer er geen registratie terug te vinden is in het systeem is deze waarschijnlijk niet goed doorgekomen en kan ik mijn collega's vragen wat de mogelijkheden hierin zijn. Ik kan je echter niet beloven dat je ook daadwerkelijk nog mee kan doen aan deze promotie.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes