Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Invullen registratieformulier lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 24-05-2025 08:33 PM)
260 Weergaven
Nani79
Student
Opties

hallo, ik heb een S25 gekocht (online via Vodafone op 23 mei) en ik wilde graag gebruik maken van de promotie van gratis een Galaxy Watch7. Echter, ik krijg steeds een rood vlak met daarin: Businessrules. Deze promotie valt niet binnen uw land (ANT). Ik woon in NL en ik heb online via de Vodafone klantenservice deze nieuwe S25 besteld. Hoe kan ik wél in aanmerking komen voor de Watch? Groet, Nancy

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Members_neVK0HF
Student
Opties

Hoi Nani,

In je samsung account staat de regio verkeerd, in mijn geval op nederlandse antillen.

Als je daar bij profiel, je regio op Nederland zet, lukt het wel.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Nani79
Student
Opties
Dat is het idd! Het is nu gelukt, veel dank voor de tip!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Nancy,

Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S25! Ik help je graag verder met het registratieproces. Het lijkt erop dat je van de winkel van aankoop jou een non-Benelux toestel hebt ontvangen. Voor onze acties doen alleen Benelux toestellen mee. We raden aan om contact op te nemen met jouw winkel, om te kijken wat nog mogelijk is binnen hun voorwaarden.

Je kan ons gerust op de hoogte houden.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_neVK0HF
Student
Opties

Beste Ajay, 

Ik wilde vandaag ook mijn promotie, een gratis watch 7, maar ik krijg dezelfde melding als topic starter.

Dit toestel is gewoon bij Odido besteld, het lijkt me toch niet dat hun "non benelux" toestellen opsturen?

gr

0 Likes
Oplossing
Members_neVK0HF
Student
Opties

Hoi Nani,

In je samsung account staat de regio verkeerd, in mijn geval op nederlandse antillen.

Als je daar bij profiel, je regio op Nederland zet, lukt het wel.

Oplossing
Nani79
Student
Opties
Dat is het idd! Het is nu gelukt, veel dank voor de tip!