Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback Samsung wasmachine

(Onderwerp aangemaakt op: 3 weken geleden)
124 Weergaven
Pio231
First Poster
Opties

cashback waardeloze actie.

in mei een nieuwe wasmachine gekocht bij Coolblue  en geregistreerd bij Samsung voor 100 euro cashback. Is ingebouwd in een kast Sticker op de achterkant en niet op de deur.Altijd makkelijk. Foto’s gemaakt en opgestuurd tot 5 x toe. Kunnen het serienummer niet lezen zeggen ze. 
nou ik wel op de foto. Heb alles van Samsung in huis maar dit was het laatste. Wat een slechte service

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Pio231,

Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw wasmachine! Ik help je graag verder met het registratieproces. We proberen het voor de klanten zo makkelijk mogelijk te maken. Ik lees in jouw registratie dat de foto nu wel duidelijk leesbaar is. Bedankt voor de moeite en voor jouw geduld. Het wordt op het moment opnieuw beoordeeld, zo snel mogelijk ontvang je hierover een bericht weer. 

Wanneer je na een tijd niks hoort of het wordt weer afgewezen, dan kan je mij gerust weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Pio231,

Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw wasmachine! Ik help je graag verder met het registratieproces. We proberen het voor de klanten zo makkelijk mogelijk te maken. Ik lees in jouw registratie dat de foto nu wel duidelijk leesbaar is. Bedankt voor de moeite en voor jouw geduld. Het wordt op het moment opnieuw beoordeeld, zo snel mogelijk ontvang je hierover een bericht weer. 

Wanneer je na een tijd niks hoort of het wordt weer afgewezen, dan kan je mij gerust weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes