Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bestelling Samsung Galaxy S22 Ultra - Leveringsproblemen

(Onderwerp aangemaakt op: 18-06-2022 12:38 AM)
1779 Weergaven
Project49Music
Journeyman
Opties

Beste lezer,

afgelopen maand op 6 mei 2022 heb ik een bestelling geplaatst voor Samsung Galaxy S22 Ultra Graphite 256GB.

Tot op de dag van vandaag is mijn orderstatus nog geen stap verder gekomen van "Order ontvangen". Vorige week contact opgenomen met Samsung en hebben mij verteld dat het product nog niet op voorraad is (wat ik zelf ook al wel had kunnen bedenken).

Tijdens het bestellen werd er een levertijd geschat van ongeveer 3-4 weken, inmiddels is gisteren de 6 voorbij gegaan zonder nieuwe informatie of updates.

Zie onderstaande bijlage:

Project49Music_2-1655505448800.png

0 Likes
Spring naar oplossing
93 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @veeds, good afternoon.

Thank you for reaching out to us. What's your order number? So I can take a look into your order and see what the current status is. You can also track the order when your logged out with your Samsung account. Go to: Order tracking | Samsung Members

Kind regards,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
veeds
Journeyman
Opties

Hi @MartijnK 

order no is 

NL220604-13253463.

it is somehow not visible in my account under orders

0 Likes
GG1975
Student
Opties

@MartijnK Dank voor je reactie. Inmiddels besteld! Vanaf 17/06 verzending. Breed begrip vanaf.... Maar hij is in bestelling met de Buds Pro. Afwachten wanneer ie uiteindelijk verzonden wordt 🤞🏻

Nrg50
Explorer
Opties
Hoi Martijn, ik kreeg zojuist een bericht dat ik vrijdag m'n bestelling ga ontvangen. Helemaal blij, kijk ik in mijn account.... Wordt ALLEEN de Watch verzonden. Wanneer kan ik mijn S22's ontvangen Samsung? Ik wacht al meer dan 4 weken!
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Nrg50, goedemorgen. Ik heb mijn collega;s van de webhop gevraagd de producten te leveren welke voorradig zijn bij ons in het magazijn. En zal bij mijn collega's ook navragen wat de status is van de andere producten. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.

Groeten,

Martijn

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @veeds, good morning.

When I take a look at your order I see the status has changed to Shipping Preparation, this means that you will receive today or tomorrow an email from us with the tracking information. Please keep an eye on your inbox 😉

Kind regards,

Martijn

0 Likes
veeds
Journeyman
Opties

Thanks @MartijnK for the good news. I hope I will have a great weekend exploring my new phone 😊.

Nrg50
Explorer
Opties
Bedankt @MartijnK ik hoor het graag! De Burgundy zou met 1-2 weken geleverd worden stond er bij het bestellen, en we gaan nu hard richting de 5 weken
veeds
Journeyman
Opties

Hi @MartijnK 

I received a message from customer service team on whats app that delivery date is unknown as stock is still awaited.

i have also not received any track and trace information.

I hope nothing wrong with my order

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Thank you for message, I've asked this at my colleagues of the shop department end because the status has changed we expect to deliver your order in a short time period. When the delivery is still not clear on Monday we can escalate this at my colleagues of the shop department.

Kind regards,

Martijn