Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bestelling Samsung Galaxy S22 Ultra - Leveringsproblemen

(Onderwerp aangemaakt op: 08-06-2022 10:56 AM)
371 Weergaven
Project49Music
Journeyman
Opties

Beste lezer,

afgelopen maand op 6 mei 2022 heb ik een bestelling geplaatst voor Samsung Galaxy S22 Ultra Graphite 256GB.

Tot op de dag van vandaag is mijn orderstatus nog geen stap verder gekomen van "Order ontvangen". Vorige week contact opgenomen met Samsung en hebben mij verteld dat het product nog niet op voorraad is (wat ik zelf ook al wel had kunnen bedenken).

Tijdens het bestellen werd er een levertijd geschat van ongeveer 3-4 weken, inmiddels is gisteren de 6 voorbij gegaan zonder nieuwe informatie of updates.

Zie onderstaande bijlage:

Project49Music_2-1655505448800.png

0 Likes
93 Antwoorden
Nrg50
Explorer
Opties
Ontzettend bedankt Martijn, ik wacht het rustig af
GG1975
Student
Opties

Hallo,

Al paar weken probeer ik de S22+ te bestellen op de site van Samsung maar de S22+ wit 256gb is niet beschikbaar. Een mail als ie weer op voorraad is heb ik ook ingesteld.  

Ik snap het, chiptekort, Corona maar graag bestel ik deze week de S22+ wit 256gb ivm gratis Buds Pro. 

Enig idee wanneer bovenstaande telefoon beschikbaar komt? 

Klik ik bv de blauwe versie aan dan lees ik dat ik 3-5 weken mag wachten. Dit is geen optie. 

Hoor het graag!

#S22+

0 Likes
veeds
Journeyman
Opties

Hi @MartijnK 

Even the standard s22 phantom black 128gb is out of stock on samsung online portal while available with retailers in Netherlands. It is a bit difficult to understand and frustrating that Samsung themselves are not able to deliver the mobiles launched almost 4 months back. I ordered s22 128 gb phantom black last week and it is not in stock. What is more frustrating is I cannot track the order as I ordered from discount portal and as per customer service they also dont know when I will get my phone and I need to wait for email once it is shipped.

0 Likes
Nrg50
Explorer
Opties
Hoi @MartijnK , sinds 3/6 heb ik niets meer gehoord. Inmiddels wacht ik ruim 4 weken op de bestelling zonder enige vorm van communicatie vanuit Samsung. Wanneer kan ik (een deel) van mijn bestelling verwachten?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

As we speak ben ik met jouw case in de weer. Het lijkt erop dat de levering wordt tegengehouden door de exclusieve kleur en heb mijn collega's pook gevraagd de andere telefoon samen met je Watch al af te gaan sturen.

Zodra de levering is aangemaakt voor deze items krijg je hier ook een berichtje van met een T&T

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Nrg50
Explorer
Opties
Bedankt Martijn, wat is de verwachtte levertijd voor de exclusieve kleur momenteel? Hoop dat de Burgundy en watch snel verstuurd worden.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je een exclusieve kleur besteld is de levertijd ongeveer 3-4 weken deze zou inmiddels ook snel richting een levering dienen te gaan.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Nrg50
Explorer
Opties
Ja, want de 4 weken zijn verstreken
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @GG1975, goedemiddag.

Is het je nog gelukt om de bestelling te plaatsen voor de S22+ Wit? Kijk hier voor meer informatie: Koop nu de Galaxy S22 & S22 Plus | Prijzen | Samsung NL

Groeten,

Martijn