een week geleden - laatst bewerkt woensdag door Ajay-A
Ook verleid door het aanbod van een Chromebook bij aanschaf van een S25 (Ultra in mijn geval)?
Het is mij afgelopen 8 dagen niet gelukt die te claimen.
Helaas heb je niets aan de klantenservice, het kost je veel tijd en er komt niets behulpzaams uit.
Heeft iemand andere ervaringen?
een week geleden
een week geleden
een week geleden
Na het invullen van IMEI1 en EAN komt de melding dat het EAN nummer niet wordt herkend. Het nummer komt gewoon voor op de lijst van in aanmerking komende items. Nog erger is de wijze waarop je wordt "geholpen" door de klantenservice die deze naam absoluut niet verdient. Eindeloos dezelfde vragen, geen enkele oplossing. ik ben er nu al 9 dagen mee bezig. In die uren had ik al 10 Chromebooks kunnen kopen (maar niet meer van Samsung). Ik begrijp dat dit gepruts met kortingsacties en disfunctioneren van de klantenservice een vaak terugkerend fenomeen is.
Hoogste tijd voor een consumentenprogramma om hier aandacht aan te besteden.
een week geleden
Dit helpt me evenmin verder.
een week geleden
een week geleden
een week geleden
Bedankt voor het advies, maar nee, nog steeds "EAN is ongeldig". Dus ik kom niet verder.
woensdag
Hallo @Members_BC5rSEE,
Nog gefelicteerd met de aankoop van jouw S25 Ultra! Ik help je graag verder met het registratieproces. Kan je mij jouw EAN-code met mij delen en de link naar de betreffende promotie? Ik onderzoek het dan verder voor je, zodat je het zo snel mogelijk kan claimen.
Met groet,
Ajay