Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bestelling Samsung Galaxy S22 Ultra - Leveringsproblemen

(Onderwerp aangemaakt op: 20-06-2022 02:12 PM)
565 Weergaven
Project49Music
Journeyman
Opties

Beste lezer,

afgelopen maand op 6 mei 2022 heb ik een bestelling geplaatst voor Samsung Galaxy S22 Ultra Graphite 256GB.

Tot op de dag van vandaag is mijn orderstatus nog geen stap verder gekomen van "Order ontvangen". Vorige week contact opgenomen met Samsung en hebben mij verteld dat het product nog niet op voorraad is (wat ik zelf ook al wel had kunnen bedenken).

Tijdens het bestellen werd er een levertijd geschat van ongeveer 3-4 weken, inmiddels is gisteren de 6 voorbij gegaan zonder nieuwe informatie of updates.

Zie onderstaande bijlage:

Project49Music_2-1655505448800.png

0 Likes
93 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Wij krijgen volgende week een hoop voorraad binnen om onze openstaande bestellingen uit te leveren. De voorraad komt bij ons binnen op de woensdagen en dient eerst verwerkt te worden voordat de zendingen verstuurd worden. Als alles goed gaat zal de levering rond volgend weekend plaats gaan vinden.

Mijn excuses voor het ongemak!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Nrg50
Explorer
Opties
Bedankt voor de update! Mocht de Burgundy beschikbaar zijn, kan ik er dan vanuit gaan dat die wel alvast geleverd wordt, en er niet wordt gewacht tot de exclusieve kleur binnen is?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ja zekers, jouw order is al uit elkaar gehaald vanwege de Watch. Dit is alleen voor het leveren, de bon en dergelijke blijven voor jou ook allemaal hetzelfde 😇  Zodra er 1 van de 2 binnen is wordt deze ook snel snel mogelijk verstuurd.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
MiMo74
Apprentice
Opties

Beste 

Op donderdag 05/05 heb ik hier online een S22 Ultra besteld en tot nu toe nog steeds geen bericht gekregen over wanneer ik dit toestel mag verwachten. Order status nog steeds op "order ontvangen".

Bij het effectief bestellen stond er een bericht dat het 3 weken zou duren maar we zijn nu al een maand verder. Je zou toch ten minste mogen verwachten dat je als klant op de hoogte gehouden wordt bij eventuele problemen want het blijft een duur toestel.

Ondertussen merk ik op dat dit toestel momenteel een stuk goedkoper geworden is wat ook niet fijn is want ik moet maar blijven wachten zonder enige vorm van communicatie.

Heel slechte service alvast hier van Samsung

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Post even je ordernummer.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MiMo74
Apprentice
Opties

BE220503-03650768

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @MiMo74, bedankt nog 👍 Ik heb de kwestie direct doorgezet en verwacht dat we spoedig meer zullen vernemen. Mijn excuses voor de onduidelijkheid/de lange wachttijd en een prettig weekend gewenst!

Groeten,

Joey

Oplossing
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Hi @Project49Music,

Ik kan mij goed voorstellen dat je graag meer duidelijkheid ontvangt over jouw bestelling. Het klopt inderdaad dat het toestel momenteel niet op voorraad is. Wij verwachten wel in week 25 (deze week) en week 26 nieuwe voorraad. Mocht jouw bestelling hier tussen zitten dan ontvang je binnenkort een bericht van ons 😉 Houd je mailbox dus goed in de gaten. 

Groetjes,

Esma

Nrg50
Explorer
Opties
Hoi Martijn, ik krijg net een verzendbevestiging van de Exclusive, maar de Burgundy is nog altijd niet geleverd. Ik wacht daar nu al 6 weken op, en zou echt heel graag het toestel willen ontvangen!

Ik ben ook niet blij met de factuur voor de exclusive op datum 10/5, want er is nu al 6 weken garantie weg zonder dat ik het toestel heb. Ik wil graag een aanpassing of toevoeging daarop naar tenminste de datum van levering.
0 Likes
veeds
Journeyman
Opties
Hi @MartijnK
I received my phone and buds yesterday. Really happy using the phone and buds.
Also, surprised to get them before scheduled date.
Now, I am thinking of buying watch also to move totally on samsung ecosystem.

Regards
Vedank
0 Likes