11-02-2021 10:57 AM - last edited 11-02-2021 11:15 AM
Are you one of the people who enjoy having the latest in tech? Who wants to try out a new phone every time one is being released? Then look no further! Upgrade+ is Samsung's own upgrade program (SE, NO, DK). By paying a monthly fee, you gain the opportunity to upgrade to the latest phone every 12 months.
What is Upgrade+?
Samsung Upgrade+ is the future of mobile ownership. The program allows you to always have the latest mobile phone from Samsung while we take care of the details - all for a low monthly cost and 0% interest.
How does it work?
What is included?
FAQs
If you can't find answers to your questions on the above pages, feel free to put it in the comment section and we will get back to you with an answer 😊
15-06-2021 09:38 PM
Hi
I've been in contact with the customer service via chatt more than 7 times, and no one could help in a proper way
My issue is that I bought S20 Ultra before one year, and now I want to upgrade it to S21 Ultra, but no one want to help or answer me in proper way, they can't send my issue to some higher position to solve it !!!!!
It's really sucks , and I really want to upgrade it, I don't know if someone can help me ?
thx in advance
17-06-2021 12:23 PM
Hi @MiladZarour
I will send you a private message asking for a few more details so that I can look into this for you 😊
17-06-2021 12:26 PM
Hi ElinH,
I decide to don't move one with the Upgrading to S21 , because it's just a waste for my time, and the System in Samsung is not working well as I understand
I will buy a new telefone from another company
12-07-2021 06:06 AM
13-07-2021 04:25 PM
13-07-2021 07:18 PM
Hi @MiladZarour 😊
I have escalated this again and will contact you on private message as soon as I have heard anything back. I sincerely apologise it has taken this long.
//Elin
22-08-2021 07:31 PM
When are the Galaxy Z Fold3 gonna be available in the upgrade+ programme?
25-08-2021 10:16 PM
Jag har köpt en telefon med detta uppgraderingssystem. Irriterande och pinsamt att läsa följande vid fundering av min FÖRSTA uppdateringstanke. Det inger noll förtroende för detta fabrikat. Stå för vad ni håller på med eller så köper jag något annat fabrikat nästa gång oavsett vara. Mycket irriterande när saftigt erbjudande för de nyaste telefonerna dyker upp. Ser att flera delar min oro.
26-08-2021 03:53 PM
Jag gillar verkligen samsungs mobiler, surfplattor och One Ui - men jag kan tyvärr inte rekommendera Upgrade+ som tjänst. Idén är bra, men det funkar inget vidare. Och som du säger, man missar alla förbokningserbjudanden när det kommer nya modeller då Upgrade plus får de modellerna först efter att kampanjerna gått ut. Jag har varit Upgrade kund i två år nu, men kommer avsluta detta nu.
Känner mig som "andra klassens" Samsungägare som inte prioriteras... Synd att säga, men så känns det. Hade strul när jag gjorde min första uppgradering, och nu kan jag inte ens logga in i portalen. Har en pågående felanmälan sedan en månad tillbaka, och de har fortfarande inte lyckats hjälpa mig så jag kan logga in och uppgradera. Jag har kanske haft otur, men jag vet att detta diskuteras mycket på andra forum - och att flera haft liknande upplevelser.
Vi som är lojala kunder och bundit upp oss borde premieras och få bättre erbjudanden - istället får vi inga alls. Med det sagt, Samsung skulle kunna göra Upgrade + till något riktigt bra, men frågan är om de ens vill det? 😕
26-08-2021 11:20 PM