Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Slechte netwerkverbinding Note10

(Onderwerp aangemaakt op: 05-01-2022 04:02 PM)
640 Weergaven
MitchellZ
Journeyman
Opties

Goedenavond,

ik heb een vraag over mijn samsung galaxy note 10. Sinds twee dagen terug heb ik de charging port laten vervangen aangezien ik mijn telefoon nauwelijks meer kon opladen.. Dat opladen gaat weer perfect, echter sinds deze reparatie heb ik continu slecht tot soms geen bereik van het mobiele netwerk en is dus internetten of bellen en/of gebeld worden niet meer mogelijk. Dit gaat echt continu van volledig bereik, naar 0 bereik.. De wifi werkt wel gewoon. Kan het zijn dat de antenne kapot is gegaan door de reparatie? Of waar zit de antenne precies en is deze te vervangen?

Alvast dank voor het antwoord!

0 Likes
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Waar heb je de telefoon laten repareren?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MitchellZ
Journeyman
Opties

Particulier (helaas)...

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @MitchellZ, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jouw telefoon na een reparatie geen goed bereik meer heeft. Je kan hiervoor het beste met je telefoon teruggaan naar het reparatiebedrijf waar je deze hebt laten maken. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
MitchellZ
Journeyman
Opties

Al geprobeerd helaas. Echter geeft hij aan dat er niets anders is gebeurd dan de charging port vervangen en dat het toeval is dat mijn bereik nu telkens wegvalt.. 

Heb ook al een nieuwe simkaart geprobeerd maar ook dit bereik valt continu weg. Dan geeft hij aan dat er wel 4g en twee streepjes bereik is, maar doet internet en bellen/gebeld worden het gewoon echt niet.

Baal er ontzettend van aangezien ik verder erg tevreden ben met deze telefoon.

Alvast dank voor het meedenken!

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt, het is zeker wel een mogelijkheid dat er tijdens de reparatie een ander onderdeel beschadigd kan worden. Nu weet ik niet wat de voorwaarden van deze particuliere reparatiedienst zijn maar wij bieden bijvoorbeeld 90 dagen garantie op de uitgevoerde reparaties.

Wanneer je de telefoon aanmeldt voor onze reparatiedienst wordt je telefoon onderzocht en ontvang je ook eerst een prijsopgave. Hierbij worden alle onderdelen die niet origineel van Samsung zijn vervangen. Wanneer de batterij bijvoorbeeld ook lijmresten heeft van de particuliere reparatiedienst zal ook deze worden vervangen. Nadat jouw telefoon door ons is gerepareerd voldoet deze ook weer helemaal aan de fabrieksspecificaties.

Groeten,

Martijn

Oplossing
MitchellZ
Journeyman
Opties
Inmiddels geconstateerd dat er een 'niet originele charging port geplaatst is en dat dus de netwerkstoring als resultaat geeft. Heeft u voor mij een site waar ik een originele charging port kan bestellen? Ter verduidelijking: SM N-970F/DS

Alvast bedankt!
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @MitchellZ, goedemiddag.

Wij verkopen dit soort onderdelen niet los, deze worden enkel aan het servicecentrum geleverd om een reparatie uit te voeren. 

Groeten,

Martijn

0 Likes