Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wifi-netwerkroaming

(Onderwerp aangemaakt op: 02-09-2023 04:53 PM)
626 Weergaven
mil321
First Poster
Opties
Hoi, ik heb 2x samsung a14 gekocht en beide hebben de zelfde probleem slechte Wifi-netwerkroaming. Hebben meer mensen last hier van? Of weet iemand hoe je dit verhelpt? Bvd
0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Roaming en Wifi zijn verschillende dingen. Wat bedoel je precies? Graag meer details.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
mil321
First Poster
Opties
Hoi, ik heb een tp link deco set m4 model wifi mesh systeem. Het probleem, Als ik van benden naar boven loop pakken alle andere wifi producten automatisch de sterkte wifi punt maar de SM-A145R/DSN samsung telefoons niet waardoor het wifi signaal minder word. ( hij blijft met de verste ap verbonden) Ik heb alles terug gezet naar fabrieks ook de deco,s maar het probleem blijft. Zelfs oudere model werken gewoon maar de a14 niet. Bvd
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Hiervoor kun je het beste naar hun forum gaan.

https://community.tp-link.com/en/home/forum/39
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
mil321
First Poster
Opties
Hoi, ik heb op de side gekeken en daar geven ze dit aan:

Deco kan alleen een roamingsuggestie geven. Of u wilt roamen of niet, hangt af van de client zelf, omdat deze ook zijn eigen roamingdrempel heeft, die wordt bepaald door de fabrikant. In dit geval kunnen clients de roamingsuggestie weigeren of langzaam reageren, waardoor de roaming vertraging oploopt. Er zijn ook enkele clients die kunnen besluiten om te roamen, hoewel Deco roaming niet aanbeveelt.

Mijn vraag, klopt dit? Zoja wanneer komt er dan firmware update?
0 Likes
mil321
First Poster
Opties
Ondersteund deze model wel een van deze wifi standaarden: ieee 802.11 (k) (r) (v) (w) bvd
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes