Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Goede bereikbaarheid, slechte service, niet nakomen afspraken.

(Onderwerp aangemaakt op: 31-12-2020 02:26 PM)
266 Weergaven
Limburg
First Poster
Opties

Via ING rentepunten een a51 gekocht, actie, met hoesje voor 265 euro. 

Week later koop ik er precies op zelfde wijze nog eentje, ook via Ing. Hoewel de accessoire aangevinkt staat valt hij weg bij bestellen. Dus even gewacht met bestellen en met een heel vriendelijke mevrouw gebeld en uitgelegd wat er gebeurde. 

Advies: bestel maar gewoon, daarna belt u ons terug, dan voegen we het bij de bestelling. Top service... zou je denken.

Vrolijk teruggebeld na bestellen met ordernummer. Een andere mevrouw. Ja maar of dat zo kan, ik zet U door met een andere service. Daar een mijnheer aan de lijn die liet weten er geen antwoord op te geven. En dit kon zo niet, maar ze sturen me alvast de telefoon en dan wordt het hoesje nog met mij opgelost.  Maar... ik zou snel teruggebeld worden. (dat is nu 14 dagen geleden). 
Dus maar geappt want je moet iets. Nee, daar kunnen ze me niet helpen. Ze raden aan toch op het telefoontje te wachten, maar wat er is afgesproken, daar hebben ze geen inzage in... Okay. 

Dus weer gebeld. Dezelfde aardige mevrouw van de eerste keer. Mijnheer, ik zie dat ze een voucher hebben verstuurd. Zou er al moeten zijn trouwens. Ik zal het nog eens melden en dan toch even de email in de gaten houden. Het moet er zijn binnen 3 dagen. 

3 dagen later... niets. Dus geappt. Ik kan niets voor doen, even afwachten. Ik wil een klacht indienen! Nee, wij gaan het uitzoeken... (nu pas?)  En ja hoor, het was een promotie, op=op. Dus helaas niets maar ze wilden me wel een voucher geven van 25 procent bij een volgende aankoop!!!  Hoe kom je erbij dat ik een product nog wil kopen, dat heb ik al lang besteld. Waar die voucher was gebleven van die eerste mevrouw... ja dat wisten ze niet. Maar de afdeling had dit laten weten en of ik hiermee akkoord ging. 

Nee, natuurlijk niet, dus maar weer geappt. Hebben jullie dan niet mijn verhaal gehoord.. ik heb vóórdat ik dit bestelde jullie gebeld!  Elders is de telefoon 10 euro goedkoper, als ik niet dat hoesje heb, ga ik toch niet de geweldige actie van ING bestellen. En waarom adverteren jullie er nog mee als je het niet waar kunt maken?

Weer een dag later geappt... nee, er is nog geen antwoord.  Wederom gevraagd waar ik een klacht in kan dienen.. maar.. nee mijnheer we gaan de afdeling weer raadplegen. (dezelfde als met de 25 procent oplossing) 

Los van een hoesje is de vraag hier: hoe kunnen verschillende afdelingen van een bedrijf zo langs elkaar heen werken. Dit is de omgedraaide wereld. Logica, regels, wie kan bij Samsung beslissen. De bedoeling is ver te zoeken en een oplossing eveneens. 

Samsung heeft alles opgenomen, ik heb screenshots en app geschiedenis. Als jullie echt iets willen verbeteren, begin dan eens hiermee.  Als niemand zich moeite wil doen om het hele verhaal te horen moet het maar zo. 

1 Antwoord
77Qweeny99
Pioneer
Opties
Beste @Members_XK4Yrb,

Helaas heb ik ook hier te maken mee gehad en na 7 maanden weg €469,- euro.

Heb deze niet via punten ING , wel gekocht, nooit kunnen gebruiken 5 reparaties en verder precies hetzelfde, wat je schrijf.
Ik heb het uiteindelijk een advocaat moeten nemen , en eindelijk na 7 maanden een doorbraak..
Ik hoop dat het voor jou niet zover hoef te komen.
Beste een aangetekend brief sturen, en duidelijk schrijven dat je binnen zoveel tijd een antwoord/ oplossing wil.

Heel veel succes en geef niet op.

Qweeny-Janey
0 Likes