Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Whatsapp berichten komen niet binnen.

(Onderwerp aangemaakt op: 23-11-2018 05:13 PM)
16064 Weergaven
Rita1969
Explorer
Opties

:thinking-face

Mijn Whatsapp berichten komen niet automatisch binnen. Ik moet de app openen en dan stromen de berichten binnen. Ik heb de hele Samsung community al bekeken, verschillende opties geprobeerd maar helaas. Wie kan mij helpen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Dan zou ik het ook niet zo 1-2-3 kunnen zeggen. Het zou een fout in de software kunnen zijn, dus dan is een reset een optie. Maar voor zoiets specifieks vind ik het altijd erg zonde een volledige reset te doen. Anders zou je altijd nog even langs één van onze servicelocaties kunnen gaan, zodat zij kunnen meekijken.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
18 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Zo, Rita is populair. De berichten stromen binnen 😎 Grappen terzijde, het blijft natuurlijk onhandig. Verschilt het of je verbonden bent via WiFi of 4G? En welk toestel ervaar je het probleem op?

---------
Signature-Note10
0 Likes
Rita1969
Explorer
Opties

Het is de samsung S8 model nummer SM-G950F probleem doet zich voor met zowel wifi als 4g.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Duidelijk. Krijg je verder wel notificaties vanuit andere apps? Maak je gebruik van een spaarstand? Heb je beveiligings- of schoonmaakapps op jouw telefoon staan; bijvoorbeeld CCleaner of een antivirus?

---------
Signature-Note10
0 Likes
Rita1969
Explorer
Opties

Ik krijg wel notificaties van andere apps (Facebook, buienradar) Gmail geen notificaties.

Spaarzame staat uit en ik heb geen taskkiller app.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Kun je via Instellingen > Verbindingen > Gegevensvebruik > Gegevens opslaan kijken of deze optie aanstaat? Zo ja, dan mag je deze uitschakelen.

---------
Signature-Note10
0 Likes
Rita1969
Explorer
Opties

Staat uit en nog komen ze niet binnen

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Oké duidelijk. Als je gaat naar Instellingen > Apps > Whatsapp. Heb je hier dan alle machtigingen aanstaan en bij Meldingen alles aanstaan?

---------
Signature-Note10
0 Likes
Rita1969
Explorer
Opties

Ja alles staat aan, ook instellingen-apps-google play store (en play service)-mobiele gegevens achtergrond aanen apps toestaan....

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dan zou het alleen nog in Whatsapp zelf kunnen zitten. Verder zijn de instellingen binnen Whatsapp ook goed ingesteld?

---------
Signature-Note10
0 Likes