Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Simkaart wordt niet herkend Galaxy A3

(Onderwerp aangemaakt op: 23-11-2018 03:49 PM)
1432 Weergaven
Mariska29
First Poster
Opties

Sinds een tijdje herkent mijn telefoon ineens de SIMkaart niet meer. Er is niet recent een nieuwe SIMkaart in geplaatst en deze heeft het altijd gedaan. Sinds kort krijg ik soms ineens de melding: Geen SIM. Alleen noodoproepen. Als ik hem dan opnieuw laat opstarten is het probleem verholpen. Vandaag echter niet. Ik heb hem al tig keer opnieuw laten opstarten, uitgezet en weer aangezet en nog blijft de melding.

Iemand enig idee wat er aan de hand is? En hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt!

0 Likes
5 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi Mariska, er kunnen verschillende dingen aan de hand zijn. Kun je jouw SIM eens testen in een ander toestel en misschien ook een andere SIM in die van jou? Je geeft namelijk aan deze SIM al enige tijd te gebruiken, dit kan betekenen dat 'ie defect is.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Mariska29
First Poster
Opties

Ik wil dat best proberen maar het vreemde is dat het geen constant probleem is. de ene keer valt hij er 5 keer op een dag uit, en de andere keer doet hij het 5 dagen achter elkaar zonder problemen. Wil je dan dat ik dat test als hij bij mij uitvalt?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Het is een kruistest, dus als een andere SIM-kaart in jouw toestel zonder problemen werkt, kun je er vanuit gaan dat het aan jouw SIM-kaart ligt. Bij de meeste providers kun je kosteloos een nieuwe opvragen.

rsz-846676
0 Likes
Felie
First Poster
Opties

Ik heb het hierboven beschreven probleem precies hetzelfde. Ik heb mijn simkaart in een oud toestel geplaatst en daar doet mijn simkaart het wel gewoon. Het ligt waarschijnlijk aan het toestel en niet aan mijn simkaart. Hoe kan dit probleem opgelost worden?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Felie,

Goed dat je dat al hebt uitgeprobeerd! Een andere SIM-kaart in jouw toestel, werkt ook niet? Dan kun je het toestel het beste na laten kijken bij een servicepunt of je kunt gebruik maken van onze Ophaalservice

rsz-846676
0 Likes