op 23-11-2018 11:18 PM
Als ik bel met mijn samsung Galaxy s8 gaat het scherm steeds aan en uit (flikkert echt). Als ik dan probeer naar mijn menu's of apps te gaan tijdens het bellen blijft hij dit doen waardoor ik niets meer kan doen, hij blokkeert echt. Het belmenu gaat dan vervolgens naar de achtergrond (dus bovenaan in de balk zie je nog dat je aan het bellen bent) maar blijft flikkeren en blokkeren, waardoor ik vervolgens ook het belmenu niet meer krijg geopend en ik ook niet zelf kan opleggen. Is hier een verklaring voor, en kan ik dit uitzetten?
Alvast bedankt!
op 26-11-2018 11:08 AM
Het klinkt alsof de sensor op hol slaat. Kun je naar Telefoon gaan (de app waar je nummers invoert) > rechtsonder op de knop drukken dat je een nummer kunt invoeren > *#0*# invoeren. Nu krijg je een aantal knoppen, één van de opties is Sensor. Als je op sensor hebt gedrukt en je houdt je hand boven de speaker, wordt het scherm dan groen en gaat de mobiel trillen?
op 28-11-2018 12:13 PM
Beste
Bedankt voor uw antwoord. Heb even ander account moeten aanmaken (problemen met inloggen...). Ik heb gedaan wat u voorstelde en hij trilt inderdaad als ik over de luidspreker gaat, en hij geeft ook een groen scherm dan.
Eline
op 28-11-2018 01:25 PM
op 28-11-2018 07:52 PM
Nee dan flikkert het niet, gewoon egaal continu groen zolang ik voor luidspreker mijn hand hou.
Eline
op 29-11-2018 12:59 PM
Ah, dan lijkt de sensor verder niet defect. Kun je het eens testen in veilige modus en kijken of er dan nog steeds iets gebeurt tijdens het bellen?
op 29-11-2018 01:39 PM
Het probleem deed zich altijd voor als ik op het pijltje voor terug duwde (<--) tijdens het bellen om naar mijn apps te gaan, bij het vierkantje in het midden deed hij dat niet. Heb hem net in veilige modus opgestart en getest en dan deed hij het niet, geen geflikker. Dit omdat op het pijltje terug duwen ook niets deed nu, het belscherm blijft open staan. Voorheen ging belscherm dan naar achtergrondbalk en flikkerde alles. Op het vierkantje duwen en naar apps gaan lukt gewoon zoals voorheen. Heb hem nadien dan weer in gewone modus gestart en dan was mijn achtergrond, thema en toetsenbord weer naar standaard gezet zag ik, en nu kon ik ook niet meer tijdens het bellen op het terugpijltje duwen, het belscherm blijft openstaan en via vierkantje kan ik dan zonder problemen naar apps. Heb dan al mijn instellingen gezet als voorheen en ook dan flikkert hij niet meer, omdat het terugpijltje ook niet werkt tijdens het bellen. Dus het lijkt opgelost te zijn... maar niet echt duidelijk wat nu net het probleem veroorzaakte...
Bedankt
Eline
op 29-11-2018 04:02 PM