op 01-08-2022 04:35 PM
Op mijn nieuwe Galaxy M23 heb ik per ongeluk het weerbericht icoon die op het startscherm stond verwijderd. Onder WIDGETS heb ik WEER al aangeklikt, maar dat helpt niet.
Ook heb ik al op de lege plek een poosje gedrukt, maar ook geen relsutaat.
Is het iemand die een idee heeft hoe ik het icoontje weer terug krijg.
Lizette Ritsema
Opgelost! Ga naar oplossing.
01-08-2022 05:04 PM - bewerkt 01-08-2022 05:04 PM
Je moet het via de widgets doen. Je kan dan de lijst met widgets "weer" aanklikken en dan de widget aanklikken welke je graag wil, vervolgens klik je hier op toevoegen, kies je je locatie en dan zou het moeten werken.
Wanneer dit niet werkt kun je dan eens een uitgebreidere uitleg geven van welke stappen je onderneemt?
op 01-08-2022 08:45 PM
Hallo Mootje.
Ik heb inderdaad widgets geopend en Weer uitgedaan en weer aan. Verder is er niks te openen. Daarna Indelen geprobeerd. Daar verandert ook niks door.
Wat ik gedaan heb om het weg te toveren is het doorschijnende icoontje waar de plaats en de graden en zo'n cirkeltje waarmee je kunt vernieuwen op staan, een paar seconden vastgehouden. Toen kon ik kiezen uit zwarte of witte achtergrond. Na dat gedaan te hebben wilde ik weer terug naar het oude en heb volgens mij verwijderen ingedrukt. Toen ging zelfs het icoontje weg.
Ik hoop dat u me kunt helpen, want ik vond het wel leuk staan. Beter dan een app
Vriendelijke groet Lizette
op 03-08-2022 09:24 AM
Hoi @Lizette Ritsema, goedemorgen.
Is het met de tip en het advies van @Moootje nog gelukt om de weer widget opnieuw in te stellen? Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 03-08-2022 11:07 PM
Het is me vanavond gelukt. Ik heb gegoogled. op een lege plek gedrukt, dan verkleinen alle pagina's. Daaronder op widgets geklikt. Daarna app Weer opgezocht en toen had ik 4 keuzes. Voila.
Als digibeet, best wel trots op mezelf