Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy S8 upgraden van Android 7 naar Android 9 / Pie

(Onderwerp aangemaakt op: 01-08-2022 09:22 AM)
851 Weergaven
Kris_B
Student
Opties
Mijn Galaxy S8 (modelnummer SM-G950F) draait nog op Android 7.0. Maar Android Auto wil nu niet meer werken met deze te oude versie van Android. Ik las dat dit toestel tot Android 9 aan kan. Maar ik vind nergens hoe ik de overstap naar Android 9 kan maken. In de instellingen heb ik 'updates automatisch downloaden' aanstaan. 'Updates handmatig downloaden' geeft aan dat de meest recente software al gedownload is. - Hoe kan ik van Android 7.0 naar 9.0? - Werkt Android Auto wél op een S8 met android 9.0? Dankdank.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Op de officiële manier kan dit niet. Je zult dus een recenter toestel moeten kopen.

Dit is verder niet aan te raden maar je zou naar het XDA forum kunnen gaan en een tutorial opzoeken van hoe je een nieuwere Android versie installeert.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Op de officiële manier kan dit niet. Je zult dus een recenter toestel moeten kopen.

Dit is verder niet aan te raden maar je zou naar het XDA forum kunnen gaan en een tutorial opzoeken van hoe je een nieuwere Android versie installeert.
Kris_B
Student
Opties

Dank voor dit duidelijke antwoord.

Wel vreemd voor een merk dat op zijn website claimt:

"We doen er alles aan om mensen met een Galaxy een innovatieve en duurzame mobiele ervaring te bieden. Galaxy-gebruikers kiezen er steeds vaker voor om hun toestel langer te gebruiken. Soms omdat ze nu eenmaal dol zijn op dat specifieke model, soms omdat ze hun steentje willen bijdragen aan een duurzamere wereld."

Fijn niet dus.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ja klopt nieuwere modellen worden nu 5 jaar van updates voorzien. Helaas kan dit niet bij oudere toestellen zoals de S8 omdat de hardware het simpelweg niet aankan.
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Kris_B, goedemorgen.

Het klopt inderdaad dat de software van jouw Galaxy S8 niet meer ge-update wordt. Uiteraard zitten wij ook niet stil en is de ondersteuning bij de nieuwere modellen ook een stuk langer 😇 Mocht je op zoek naar een nieuwe Samsung telefoon, stuur mij dan een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0)

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes