Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Snelladen werkt niet s8

(Onderwerp aangemaakt op: 23-05-2018 01:42 PM)
4758 Weergaven
Wilco1
Student
Opties

Wie krijgt ewr ook steeds een foutmalding dat je originele lader moet aansluiten om snellaaden te activeren terwijl er de originele opladere is aangesloten? Wat is hieraan te doen?

44 Antwoorden
Rudy3
First Poster
Opties

Dan moet je de usb kabel goed in de stekker drukken die kan wel eens beetje los komen had ik ook

0 Likes
rmuije
Journeyman
Opties

Het zelfe probleem, mijn Samsung S8 laad sinds vanochten niet meer snel op. originele lader heb ik er meer van, bij allen hetzelfde euvel. Lijkt een wereldwijd probleem als je verder Googlet:smileysad: 9 maanden in gebruik, mooi klaar mee voor een telefoon uit deze klasse. Gewoon laden werkt wel, alles geprobeerd  USB C sluit goed aan maar is dit een duidelijk Samsung probleem.

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @rmuije,

 

welkom op de Community!

 

Heb je ook gecontroleerd op vuil/stof in de USB-poort

 

Als je met verschillende laders niet goed kunt opladen, kun je hem eventueel nog resetten na een back-up te hebben gemaakt. Als je dan nog steeds issues ondervindt, raad ik je aan het toestel via de ophaalservice aan te melden of langs een servicepunt van ons te gaan. 

rsz-846676
0 Likes
Delano2sergio
First Poster
Opties

Ik heb precies hetzelfde probleem helaas ..

0 Likes
Rudy3
First Poster
Opties

Steek aan de stekkerkant de USB goed in de stekker 

0 Likes
rmuije
Journeyman
Opties

Sorry voor de late reactie.

 

Ik woon in Spanje en ben met de telefoon terug gegaag naar de Samsung shop. De medewerker pakte zijn punt pincet en haalde bij de USB aansluiting een klein wit stofplukje uit de ruimte waar de oplaad stekkertje wordt aangesloten in de telefoon. Dit stofplukje was met het blote oog nauwelijks te zien. In ieder geval nadat ik thuis kwam werkte het snelladen direct.  Het bleek dus dat de USB_C niet goed naar achteren aansloot , waardoor het snelladen niet werkte.

In mijn geval was stof het probleem bij de USB_C aanluiting in de S8. Alles werkt weer naar behoren.

 

 

 

DimitriVBB
First Poster
Opties
Heb hetzelfde probleem met mijn S8, nu het rare is men partner heeft een S8+ en diens charger werkt wel naar snel laden ipv langzaam laden. Dus is zeker niet software gevonden .... whats ging on???
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hi @DimitriVBB, begrijp ik hiermee goed dat de oplader van je partner wel normaal werkt in jouw toestel? In dat geval lijkt het specifiek aan jouw eigen lader te liggen.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
007Michael
First Poster
Opties

Las de reactie van rmuije. Thuis geprobeerd! Probleem opgelost!

0 Likes
michael42
First Poster
Opties

ik kan alleen nog maar langzaam opladen met originele samsung s8 oplader

0 Likes