Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Belstoring S7

(Onderwerp aangemaakt op: 15-05-2017 07:10 PM)
354 Weergaven
tijn511
Apprentice
Opties

Hallo,

Ik heb sinds 3 weken een nieuwe samsung galaxy s7. Nou heb ik last van een probleem die ik nergenst gevonde kon krijgen. Als ik gebeld wordt, word ongeveer de helft van de tijd de oproep niet doorgegeven of krijg ik geen smsje binnen. dit merk ik dan meestal ook pas 5/10 min later wanneer er als nog een melding komt te staan. Ik heb de meest recente versie er op staan en heb tot hiervoor nog nooit last van dit probleem gehad met de zelfde simkaart. Ik zit momenteel bij de provider simpel. 

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

 

Ik hoor het graag.

Tijn Sauve

0 Likes
5 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

Hey Tijn, dat lijkt me niet de bedoeling! Het lijkt erop dat er problemen met het netwerk zijn in je toestel. Ervaar je bijvoorbeeld ook dat het surfen op internet (niet op Wi-Fi) moeilijk gaat?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
tijn511
Apprentice
Opties

Hey Tim, bedankt voor het meedenken. Maar nee ik ervaar alleen problemen als ik gebeld wordt. Op zo'n moment werkt internet en WiFi zoals gebruikelijk. Zelf bellen gaat ook gewoon zonder problemen.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Dat is wel erg apart.. heb je toevallig een andere simkaart die je eventueel kunt testen in je toestel? Hoe gaat dat?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
tijn511
Apprentice
Opties

He Tim, ik had het geprobeerd met een andere simkaart zelfde probleem. Ik had de tip gekregen van Samsung om de telefoon in heiligheid stand te testen. Toen heb ik geen problemen ervaren. Heb er nou een paar apps afgegooid die ik niet 100% vertrouwde ondanks dat ze uit de app store kwamen en heb er tot nu toe nog geen last van gehad. 

Toch bedankt voor het mee denken!

Nick
MegaStar
Opties

Wat top! Wees altijd voorzichtig in de Play Store, iedereen kan hier in principe een app op plaatsen. Dit zorgt er dus voor dat sommige apps niet optimaal werken op verschillende versies van de Android software. Graag gedaan namens mijn collega en nog een fijne dag! 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes