op 01-08-2023 02:20 PM
Hallo,
Ik gebruik een Samsung S7. Al jaren heb ik een abonnement op fietsknooppunten en routiq.nl met stemnavigatie. Tot enkel maanden geleden werkte dit uitstekend. Nu ineens niet meer en krijg ik telkens ik een stem zou moeten horen, een snerpend geluid. Bij Google maps gebeurt dit niet. iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? Voor de rest werkt alles perfect.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 28-08-2023 10:05 AM
Heb je hierover ook al contact gehad met de app ontwikkelaar zelf? Omdat je aangeeft dat dit met Google Maps wel goed werkt zou dit wellicht met een app update kunnen worden opgelost 😇
op 02-08-2023 05:12 PM
Hi @MarinaM, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is jouw telefoon up-2-date? En heb je de apps al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Groeten,
Martijn
op 23-08-2023 10:39 PM
De laatste update is van 8/09/2022. Sindsdien geen updates meer gehad. De app heb ik al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en dat heeft niet geholpen. Het probleem blijft bestaan.
op 28-08-2023 10:05 AM
Heb je hierover ook al contact gehad met de app ontwikkelaar zelf? Omdat je aangeeft dat dit met Google Maps wel goed werkt zou dit wellicht met een app update kunnen worden opgelost 😇