Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Snelladen werkt niet s8

(Onderwerp aangemaakt op: 15-05-2017 03:16 PM)
22504 Weergaven
Wilco1
Student
Opties

Wie krijgt ewr ook steeds een foutmalding dat je originele lader moet aansluiten om snellaaden te activeren terwijl er de originele opladere is aangesloten? Wat is hieraan te doen?

Spring naar oplossing
44 Antwoorden
Depths
Student
Opties
Hoi,

Gisteren je al een berichtje gestuurd. Ik wacht op je antwoord.

Groetjes
0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Ik heb gereageerd! ^Nadie

---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
Depths
Student
Opties
Heb de gegevens op een rijtje gezet in een bericht!
0 Likes
EstherKl
First Poster
Opties
Hoi NadiaS, ik stuur ook even een privé bericht. Mijn bericht aan een andere moderator is al een aantal dagen onbeantwoord.
0 Likes
JohanFox
First Poster
Opties

Ik heb dat mijn originele S8 oplader alleen maar langzaam laden doet.

Leen ik de S8 lader van mijn zus dan laadt hij wel snel op.

Is daar een nieuwe lader aan te vragen onder garantie?

Groetjes JohanFox

0 Likes
Mariekevv
First Poster
Opties

Ik ervaar hetzelfde probleem. Ik gebruik alleen de originele oplader die ik bij mijn s8 kreeg maar hij geeft de laatste tijd de foutmelding dat ik de originele oplader moet gebruiken en hij laadt enorm traag op. Graag zou ik een nieuwe ontvangen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@JohanFox, @Mariekevv,

Hebben jullie al geprobeerd om de USB-poort schoon te maken? 

https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/How-to-Hoe-onderhoud-ik-mijn-oplader-en-oplaad...

Zo ja, stuur mij dan even een privébericht met jouw adres- en contactgegevens. Ook heb ik het IMEI- en serienummer nodig van het toestel, plus de aankoopdatum.

Dan zorg ik ervoor dat er een nieuwe lader jullie kant op komt! 

rsz-846676
0 Likes
grover001
Apprentice
Opties

Hallo,sind net is de oplader niet aan het snelladen,gisteren deed de oplader gewoon snelladen.Heb reset gedaan sneladen optie uit,opstarten en snelladen weer ingeschakeld,weer opstart,geen resultaat.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
bovenstaande opties allemaal uitgeprobeerd?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
grover001
Apprentice
Opties
Nog niet opgelost. Heb alles geprobeerd ook op lader op ander toestel, maar niet snel laden. Heb nog garantie ,toestel is van januari 2018 is een s8+.Hopelijk kan ik lader en kabel via garantie verkrijgen. facebook ook deze vraag neergelegd maar die hebben het erg druk, afwachten dan maar.
0 Likes