Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Sim locked buiten Europa SIM-netwerk geblokkeerd

(Onderwerp aangemaakt op: 13-12-2017 02:06 PM)
4900 Weergaven
Dootje
Student
Opties

Ik heb een simkaart gekocht in het buitenland (Colombia) voor mijn Samsung J3 (2017) maar blijkbaar is de sim geblokkeerd. Telefoon is wel sim lock vrij gekocht bij de BCC in Nederland. Heb in NL 2 verschillende Nederlandse providers gebruikt zonder problemen. Denk regio lock dan? Maar heb er wel in NL al mee gebeld langer dan 5 min. Wil hem graag hier zsm gebruiken. Wat kan ik het beste Doen? Screenshot_20171212-194000.png

54 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

@Gebruiker We vinden het erg jammer dat je het zo ziet. We doen ons best om dit opgelost te krijgen. Omdat hier wel enige tijd overheen gaat, vragen we om jouw geduld. Als we je de code nu konden geven, hadden we dat gedaan. Ook wij moeten hier helaas op wachten.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Gebruiker
Pioneer
Opties

https://www.youtube.com/watch?v=oJGvPSUsQlY        !!!!! The solution , de oplossing, die loesung !!!!  

0 Likes
hassanMaher
First Poster
Opties

Ik heb er dezelfde probleem in Nairobi! Ik heb mijn Samsung S8+  in Nederland gekocht met sim Kaart die prima werkt. Nu zit ik in Nairobi met een Sim kaart van lokale provider Safaricom. Wanneer ik de sim kaart in doen geeft een foutmelding (ongeldige simkaart Sim Kaart met netwerk vergrendel geplaatst). Verder vraagt Pincode Sim-netwerk geblokkeerd voer PUK van Sim-Netwerk in!

Bellen dan gaat helemaal niet? Hoe dan 5 min bellen?  Hoe moet ik dit oplossen? Wie kan svp mij hier meehelpen?        

0 Likes
Gebruiker
Pioneer
Opties

Oplossing is !!

1.Nederlandse simkaart erin opstarten ,  2.  pin invoegen van de nederlandse simkaart en darnaar de nederlandse simkaar eruit halen en de nieuwe simkaart erin doen. 3. nieuwe simkaart vraagt naar pin invoeren en dan zou ie moeten werken . kijk naar de link van youtoube  mij boven. Succes 

Mvgr C,

0 Likes
Gebruiker
Pioneer
Opties
0 Likes
hassanMaher
First Poster
Opties

Ik heb er dezelfde probleem in Nairobi! Ik heb mijn Samsung S8+  in Nederland gekocht met sim Kaart die prima werkt. Nu zit ik in Nairobi met een Sim kaart van lokale provider Safaricom. Wanneer ik de sim kaart in doen geeft een foutmelding (ongeldige simkaart Sim Kaart met netwerk vergrendel geplaatst). Verder vraagt Pincode Sim-netwerk geblokkeerd voer PUK van Sim-Netwerk in!

Bellen dan gaat helemaal niet? Hoe dan 5 min bellen?   

Ik heb nu net een antwoord als volgt. Maar helaas it werkt niet!! ☹  

1.Nederlandse simkaart erin opstarten ,  2.  pin invoegen van de nederlandse simkaart en darnaar de nederlandse simkaar eruit halen en de nieuwe simkaart erin doen. 3. nieuwe simkaart vraagt naar pin invoeren en dan zou ie moeten werken . kijk naar de link van youtoube  mij boven. Succes       

0 Likes
Gebruiker
Pioneer
Opties
0 Likes
Gebruiker
Pioneer
Opties
Na het opstarten van de Nederlandse simkaart pin invoegen en gelijk de Nederlandse simkaart eruit halen en nieuwe simkaart erin doen. Dus niet vol laten opstarten met de Nederlandse simkaart na het invoeren van de pin meteen simkaart verwisselen !!
0 Likes
Gebruiker
Pioneer
Opties
laat maar weten of het gelukt is ?
0 Likes
hassanMaher
First Poster
Opties

Nee, helaas het is niet gelukt. Zodra ik de lokale simkaart in doen, schijnt de melding:

Ongeldig simkaart met netwerk vergendel geplaatst.

Pincode sim-netwerk geblokkeerd voer PUK van sim-netwerk in.

Uiteraard heb ik geen PUK van sim-netwerk! Deze moet van Samsung komen!

Tele2 kan niet helpen, lokale provider kan niet helpen!      

0 Likes