Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Sim locked buiten Europa SIM-netwerk geblokkeerd

(Onderwerp aangemaakt op: 13-12-2017 02:06 PM)
4901 Weergaven
Dootje
Student
Opties

Ik heb een simkaart gekocht in het buitenland (Colombia) voor mijn Samsung J3 (2017) maar blijkbaar is de sim geblokkeerd. Telefoon is wel sim lock vrij gekocht bij de BCC in Nederland. Heb in NL 2 verschillende Nederlandse providers gebruikt zonder problemen. Denk regio lock dan? Maar heb er wel in NL al mee gebeld langer dan 5 min. Wil hem graag hier zsm gebruiken. Wat kan ik het beste Doen? Screenshot_20171212-194000.png

54 Antwoorden
CNX66
Apprentice
Opties

Zelfde hier. Ik heb net 2 x S9 gekocht DuoSim voor mijn vrouw en mezelf. En hij pakt onze 2e SIM-kaart (Thailand) niet. Geblokkeerd. Dat is nou juist de reden van deze aanschaf.

Wat kunnen we hier aan doen?

Groet en alvast dank.

0 Likes
CNX66
Apprentice
Opties

5-10 minuten uitbellen via SIM 1 nog niet geprobeerd.. dat gaan we eerst maar even doen.

0 Likes
CNX66
Apprentice
Opties

Het uitbellen van 5 minuten op de EU-sim heeft gewerkt!

Henny72
Student
Opties

Hallo Bruce,

Zou je voor mij ook de unlock code aan willen vragen? Vorige zomer ondanks gebeld te hebben in Nederland met beide simslots, toch niet voor elkaar gekregen de sim slot te ontgrendelen. Wil het dit jaar graag voor zijn. Kan ik de ontgrendeling vast in Nederland doen voor we weggaan?

Groet Henny

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Henny72,

Heb je in het buitenland een buitenlandse SIM-kaart gebruikt en kreeg je toen een melding te zien betreft het regio lock?

rsz-846676
0 Likes
Henny72
Student
Opties

Ja dat klopt. Zodra ik de Thaise simkaart erin had gedaan.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, kun je mij dan een privébericht sturen met jouw adres- en contactgegevens een daarbij het IMEI- en serienummer van de telefoon. Ook heb ik een kopie van de aankoopbon nodig. Dan kan ik een aanvraag indienen.

rsz-846676
0 Likes
Henny72
Student
Opties

@BruceH. Beetje stom, maar kun je me zeggen hoe ik je een privé bericht kan sturen?

0 Likes
Patrabdu
First Poster
Opties

Beste Bruce, een vriend van mij zit met zijn Samsung Galaxy Note 9 in Egypte. Hij heeft zijn iPhone in België gekocht en daar verschillende maanden gebruikt. Toch is de regionlock nog steeds aanwezig. Hoe kan je me helpen om zijn mobiel te unlocken? 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Patrabdu, ik heb jouw privébericht beantwoord! 

rsz-846676
0 Likes