Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Screenshot instellingen (S8)

(Onderwerp aangemaakt op: 17-06-2019 05:21 AM)
1743 Weergaven
Marliss
Pathfinder
Opties

Is er een mogelijkheid om instellingen te veranderen van hoe je screenshots wil/kan maken? Gelijkertijd op het vergrendel + volumeknop omlaag drukken om een screenshot te maken wil ik graag veranderen omdat ik dit enorm onhandig vind, ik heb buiten dit ook nog twee andere manieren om screenshots te maken! Soms wanneer ik m'n telefoon wil vergrendelen dan druk ik wel eens perongeluk de volume knop mee in waardoor ik dan dus 'n screenshot maak, heb al een paar keer bij instellingen gekeken maar kon het zelf niet vinden!?

Marliss
0 Likes
5 Antwoorden
Gmusing
Pathfinder
Opties

Ik heb verschillende helpsites en fora gezocht of je de instellingen kan wijzigen, maar nergens iets te vinden.

Ik vrees dat je dan een 3rd party app zal moeten installeren. In de Google Play Store zijn er talloze screenshot apps te vinden, zelfs scrolling screenshots zoals bijv. Screen Master.

BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt de tip van @Gmusing proberen, ook kun je vegen voor schermafbeelding inschakelen.

Dit staat bij Instellingen -> Geavanceerde functies -> Bewegingen en gebaren -> Vegen voor schermafbeelding.

rsz-846676
Marliss
Pathfinder
Opties
Excuses voor de wat latere reactie terug! Ik vind het tof dat je blijkbaar mee hebt helpen zoeken, bedankt voor je tijd en moeite!

Normaal gesproken post ik nooit zelf zo'n bericht als deze en kom ik (en,of m'n verloofde) er zelf wel uit, lossen het meestal zelf wel op alleen of samen, ook weten we dat er miljoenen apps zijn voor en,of over vrijwel alles is er wel een app te vinden haha!

Raar maar waar kwam ik er deze keer niet helemaal uit en kon zelf net zoals jij niks hierover vinden!?

Nogmaals enorm bedankt voor je hulp!!
Marliss
Marliss
Pathfinder
Opties
Sorry voor de latere reactie terug, jij natuurlijk ook bedankt voor je reactie!

Had al op @Gmusing gereageerd, om dubbel werk te voorkomen kun je die ook lezen! (:
Marliss
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Is het nog gelukt?

rsz-846676
0 Likes