Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Echo tijdens bellen Samsung Galaxy S8

(Onderwerp aangemaakt op: 19-07-2021 04:48 PM)
604 Weergaven
SuzanneM1179
First Poster
Opties

Als mijn man belt met zijn SG S8 hoort degene die hij belt of hem belt een echo van zichzelf. Wij hebben een nieuwe simkaart geplaatst, maar dat heeft niet geholpen. Ook diverse geluid instellingen geprobeerd en teruggedraaid. Als hij belt via de luidspreker of met " oortjes" gaat het goed.

Heeft iemand de oplossing voor dit probleem?

0 Likes
5 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @SuzanneM1179,

Welkom op de Samsung Community.

Heb je de netwerkinstellingen al eens gereset? En heb je de microfoon al eens getest? 

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

Je kunt de microfoon ook testen via de Samsung Members app of simpelweg via de spraakrecorder. Als een van deze niet goed werkt, dan kun je er het beste mee langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice: https://bit.ly/3eNVdye

rsz-846676
Suzanne-M
Journeyman
Opties
Hi Bruce,
Bedankt voor je reactie. Helaas heben beide opties niet geholpen.
Ik ga binnenkort contact opnemen met een servicepunt.
Gr. Suzanne
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, top! Houd er wel rekening mee dat de Galaxy S8 waarschijnlijk niet meer onder de fabrieksgarantie valt en er kosten bij de reparatie komen kijken.

Mocht je daarom liever kijken naar een nieuw Samsung toestel tegen een gereduceerde prijs, dan kun je mij een privebericht sturen 👍

rsz-846676
0 Likes
Suzanne-M
Journeyman
Opties
De garantie is toch 2 jaar? Wij hebben het toestel nu 1 jaar en 3 maanden.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Klopt inderdaad! Vandaar dat ik 'waarschijnlijk' zei 😜 In dat geval zal de reparatie kosteloos zijn, mits er geen gebruikersschade wordt geconstateerd. 

Kom je er zo uit? Anders hoor ik het graag.

rsz-846676
0 Likes