Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

de samsung agenda werkt die nu wel of niet

(Onderwerp aangemaakt op: 14-07-2021 08:08 PM)
719 Weergaven
bvh
Apprentice
Opties
ik heb een vraag voor de community ik ben 61 mn vrouw 60 wij willen ivm de vele verschillende afspraken beide de samsung agenda gaan gebruiken op zowel onze tablet t5 en gsm a12 echter door samsung helpdesk komen we niet verder dan sorry er zit een bug in de software. hierdoor communiceert de samsungs eigen agenda niet met de 2 gsm's en onze tablet's .
wij zijn geen van beide computer deskundige maar we hebben t nu werkend met de google agenda waar we geloof ik 5 accounts hebben zodat de agenda werkt . waardoor emails van mij op mn vrouws account en ik haar emails binnenkrijg 

maar samsung heeft zelf een samsung agenda die zou moeten communiceren met onze gsm's en tablet's wie o wie kan en wil ons helpen zodat we van deze kul af komen hiervoor hebben we jarsn apple gehad daar kun je van zeggen wat je wil maar hun apple agenda werkte op onze windows 10 pc naar onze gsm' s en onze tablet's en omgekeerd werkte dit willen we met samsung ook graag bereiken dus ik vraag om jullie hulp
0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedenavond @bvh,

Als het goed is kun je onder je Samsung account in de Samsung Agenda app een gedeelde agenda maken. Dat ziet er ongeveer zo uit:

Screenshot_20210714-204415_Calendar.png

Je maakt dan een groep aan waar je je vrouw vanuit je contactenlijst aan toevoegt.

Screenshot_20210714-205232_Group Sharing.png

Bij het maken (of aanpassen) van een nieuw agenda-item is het vervolgens van belang dat je de gedeelde agenda kiest om het item in op te slaan. Dat doe je in het met rood gemarkeerde veld:

Screenshot_20210714-205031_Calendar.png

Eenmaal opgeslagen in de gedeelde agenda worden de agenda-items gesynchroniseerd met alle gekoppelde en uitgenodigde apparaten.

De agenda-app onthoudt in welke agenda je voor het laatst een nieuw item hebt aangemaakt. Als je dus eenmaal een nieuwe afspraak in de gedeelde agenda hebt gezet, zullen toekomstige afspraken hier ook in worden opgeslagen. Het is dus de eerste keer wat omslachtig, maar het gaat hierna eigenlijk vanzelf.


kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedenavond @bvh,

Als het goed is kun je onder je Samsung account in de Samsung Agenda app een gedeelde agenda maken. Dat ziet er ongeveer zo uit:

Screenshot_20210714-204415_Calendar.png

Je maakt dan een groep aan waar je je vrouw vanuit je contactenlijst aan toevoegt.

Screenshot_20210714-205232_Group Sharing.png

Bij het maken (of aanpassen) van een nieuw agenda-item is het vervolgens van belang dat je de gedeelde agenda kiest om het item in op te slaan. Dat doe je in het met rood gemarkeerde veld:

Screenshot_20210714-205031_Calendar.png

Eenmaal opgeslagen in de gedeelde agenda worden de agenda-items gesynchroniseerd met alle gekoppelde en uitgenodigde apparaten.

De agenda-app onthoudt in welke agenda je voor het laatst een nieuw item hebt aangemaakt. Als je dus eenmaal een nieuwe afspraak in de gedeelde agenda hebt gezet, zullen toekomstige afspraken hier ook in worden opgeslagen. Het is dus de eerste keer wat omslachtig, maar het gaat hierna eigenlijk vanzelf.


kevin-sig
bvh
Apprentice
Opties

dat ga ik proberen we hebben nu geloof ik 5 acounts die met die googel agenda werkt maar ik zoek gewoon 1 gedeelde agenda waar mijn vrouw kleurtje heeft waar ik kleurtje heb prive en werk en gezamelijk medische afspraken groen en verjaardag bv blauw.  doe ik dat ook op die manier? en kan dit dan ook werken op de tablet en pc?windows 10?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @bvh,

 

Mocht het niet lukken, dan kun je mijn eerder geboden advies opvolgen:

 

Het lijkt mij een goed idee om een van mijn collega's op afstand de instellingen na te laten lopen, door middel van een Hulp op Afstand sessie: https://bit.ly/2OhhbuU

 

Je kunt daarvoor telefonisch een afspraak inplannen, dan ga ik er vanuit dat het goed komt 😉

 

Laat je weten hoe het is gegaan?

rsz-846676