Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

s7 edge kapot na software update

(Onderwerp aangemaakt op: 08-11-2018 03:49 PM)
1388 Weergaven
tdr
First Poster
Opties

Eergisteren voer ik de laatste software update uit op mijn s7 edge.

Daarna crasht mijn smartphone constant. Ik doe alle mogelijke resets zoals aangegeven op de fora (samsung en 'google').

Na een nacht van rebooten krijg ik uiteindelijk een blauw scherm met gele gevarendriehoek en het android mannetje dat op zijn zij ligt met de tekst : "geen opdracht". Ik bel naar online support maar zij zeggen me om mijn s7 naar een service center te brengen. Daar zeggen ze mij doodleuk :  "waarschijnlijk moeten we het moederbord vervangen. Maar dit valt niet onder de garantie aangezien je scherm gebarsten is." Mijn s7 werkt inderdaad al 4 maand met een gebarsten scherm. (niet van te vallen trouwens) Veel te duur om dat te laten repareren.  Ik vraag toch om te controleren of zij hem niet kunnen resetten op een of andere manier. Tegen betaling uiteraard.  Ik krijg net een telefoon met de melding dat mijn s7 niet aan de praat te krijgen is. Verder zeggen ze nog dat, ondanks het feit dat dit duidelijk een software probleem is en dat dit niets te maken heeft met de gebarsten display, Samsung niets doet. Dit is gewoon de policy van Samsung. Super! (ben trouwens benieuwd naar de rekening)

Ik heb tot nu nooit problemen gehad met mijn 3 Samsung tablets en 3 Samsung smartphones. Maar nu er een probleem is, word ik wandelen gestuurd.

Je kan mij niet wijsmaken dat Samsung niet kan tracen wanneer mijn s7 nog werkte ( lees, laatste updates gedownload enzo ... ). Een ekskuus van een gebroken display is hier niet op zijn plaats. En de uitleg dat dit ook de policy van Apple is evenmin. Kan ik als trouwe klant hier wat echte support krijgen? 

20181107_095833[1].jpg

0 Likes
8 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dat reparaties geld kosten bij beschadigingen is nu eenmaal zo dat staat in hun garantie voorwaarden.. Of het toestel hiervoor nog prima werkte etc. heeft daar niks mee te maken helaas, en idd zo ook bij alle andere merken. Vervelend dat de update niet gelukt is, wat je kunt proberen is als je handig bent met de computer om zelf de update erop te zetten of iemand met wat meer kennis het te laten doen. Mocht je hier meer info voor willen hebben dan laat het maar weten dan zoek ik even alles voor je op.

Heb je trouwens met Smart Switch een noodherstel geprobeerd?

Welke servicepunt ben je trouwens geweest?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
LexvdH
First Poster
Opties

Ik heb hier het zelfde, update gisteren uitgevoerd. Deze resulteerde in bijgaand screen. Kon echter niks meer met de telefoon. Aan/uit knop lang indrukken werkt ook niet. Scherm ging echter niet uit. Oplader eraf. Vanochtend scherm zwart (accu leeg). Apparaat aan oplader gelegd. Doet niets, laadt niet op. Kan apparaat niet aanzetten. Wat is dit voor idiotie?

20220829_234158.jpg

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @LexvdH, goedemorgen.

Het is natuurlijk niet fijn wanneer je toestel het niet meer goed doet. Wat is het typenummer van jouw telefoon? Bij onze service punten hebben we de mogelijkheid om nieuwe software te installeren, neem wel je aankoop bon en een geldig legitimatie bewijs mee 😇 Kijk hier waar we zitten: https://bit.ly/2CKz9mr

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
LexvdH
First Poster
Opties
Hoi Martijn
Typenummer is G935F. Langs servicepunt geweest maar zij poeieren je af met ja er zit een schermbreukje in en dan is waarschijnlijk het moederbord kapot en herstel kost bijna 500eur. Ik ben daar nogal vanuit mijn stekker gegaan, want het apparaat laden uk dagelijks en gebruikte ik dagelijks. Het is evident dat de update dit getriggerd heeft en dan wordt het afgedaan met zoiets. Niet Samsung waardig. Heb tot heden altijd Samsung spullen gekocht maar als dit de service is nadat een update mijn telefoon om zeep helpt dan stap ik over op Apple en zal ik niet nalaten dit te verkondigen. Hoop dat er nog mogelijkheden zijn want dit vind ik ronduit slecht.
Mvrgr
Lex
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer jouw telefoon een fysieke beschadiging heeft kan dit ook zeker schade aan het binnen werk hebben aangebracht en dat is eigenlijk ook wel een logische verklaring. Je kan je telefoon daar ook laten repareren, echter zullen hier wel kosten voor worden berekend.

Wil je niet overgaan tot een reparatie stuur mij dan een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) dan heb ik nog wel iets anders voor je.

Groeten,

Martijn

0 Likes
LexvdH
First Poster
Opties
Beste Martijn,
Dank voor snelle reactie maar reparatie van boven de 400 EUR vind ik teveel. Hoe stuur ik je een privé berichtje omdat de link naar een algemene Samsung site gaat.
Mvrgr
Lex
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer het met delink niet lukt ga dan naar je inbox toe en start hier een gesprek met mij. De link zou wel moeten werken, ik word doorgestuurd naar het onderstaande scherm 

Groeten,

Martijn

0 Likes
LexvdH
First Poster
Opties
Ik ge je een direct bericht gestuurd. De link werkt niet. Mvrgr Lex
0 Likes