op 18-02-2020 03:27 PM
Het lukt met niet om mijn nieuw aangekocht product te registeren ifv verlengde motorgarantie.
Ik ben ingelogd bij samsung members - ik typ het model in bij zoek product en daarna krijg ik een wiel die maar blijft draaien op zoek naar het model.
Ik heb dit al op internet explorer, firefox en chrome geprobeerd, zowel op laptop als vaste pc.
Hij blijft haperen bij het model.
Wat kan ik nog meer doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 30-11-2020 07:52 PM
Ook ik kan mijn apparaat niet registreren. Ik kan het product vinden en het serienummer intikken, maar de knop Afronden doet helemaal niets. Ik werk op een MacBook met Chrome. Hoe kan ik het product nu wel registreren? Ik heb geen Samsung telefoon, maar eentje met iOS.
op 11-12-2020 04:38 PM
Het wordt eentonig: ook mij lukt het niet om een pas aangeschaft product te registreren. De afrondknop blijft steken, het maakt niet welke browser ik gebruik. Nog suggesties die wel werken?
op 20-11-2023 02:21 PM
IK HEB DEZE -
Samsung Droger 7000-serie DV90BB7445GB BLACK. DE VERKOPER VAN SAMSUNG IN MEDIAMARKT MELDT 5 JAAR GARANTIE. IN DE WEBSITE VAN SAMSUNG STAAT 2 JAAR.
HOE ZIT DIT ? IK WIL 5 GARANTIE WANT, DAT WAS DE VERKOOPVOORWAADE. IK STUUR ANDERS DE PRODUCTEN TERUG
op 21-11-2023 10:48 AM
Hi @SHUMAN KIBRIA, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt! Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en voor een aantal modellen is er een promotie om de garantie te verlengen. Heb je je hiervoor ook geregistreerd?
Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3EYIrYx
Groeten,
Martijn