op 18-02-2020 03:27 PM
Het lukt met niet om mijn nieuw aangekocht product te registeren ifv verlengde motorgarantie.
Ik ben ingelogd bij samsung members - ik typ het model in bij zoek product en daarna krijg ik een wiel die maar blijft draaien op zoek naar het model.
Ik heb dit al op internet explorer, firefox en chrome geprobeerd, zowel op laptop als vaste pc.
Hij blijft haperen bij het model.
Wat kan ik nog meer doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 21-11-2023 10:48 AM
Hi @SHUMAN KIBRIA, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt! Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en voor een aantal modellen is er een promotie om de garantie te verlengen. Heb je je hiervoor ook geregistreerd?
Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3EYIrYx
Groeten,
Martijn
op 19-02-2020 03:52 PM
Hey @Lisbeth1 Welkom op de Community! Om welk product gaat het precies?
op 29-02-2020 07:11 PM
Ik heb precies hetzelfde probleem bij het aanmelden van mijn wasmachine:
Samsung WW70J5486MW EcoBubble
op 02-03-2020 02:48 PM
Hi @rickdesmit,
Doe je dit via de Samsung Members app of via onze website? Beide zijn namelijk mogelijk. Lukt de één niet, probeer dan de andere mogelijkheid.
op 05-03-2020 10:21 PM
Ik probeer mijn Amerikaanse koelkast te registreren. Na het maken van een membersaccount kom ik in de registreer een product pagina. In zoek produkt probeer ik het model R568N86715L en ook Amerikaanse koelkast. Ik krijg dan een stuk of 15 resultaten "amerikaanse koelkast" en ik heb verschillende keuzes geprobeerd met telkens een andere foto. Heb ook het serienummer 05KW4EBMB00237B ingevuld en dan op de knop "Afronden" gedrukt. Er gebeurt niets. Ik heb dit in Safari, Chrome en Edge geprobeerd. Vervolgens ook op een Windows 10 laptop op Chrome en Edge, met het zelfde resultaat. Ik kan de samsung members app niet vinden op mijn iPhone, wat ik op zich niet vreemd vind. Is het nou echt zo moeilijk om een produkt te registreren?
op 06-03-2020 01:50 PM
op 25-03-2020 04:06 PM
Het is gewoon waardeloos, product-registratie bij Samsung.
Wasmachine en droger krijg ik niet ingegeven.
Heb dit nog nooit meegemaakt.
En ik vertik het om te gaan bellen met die gasten.
Waardeloos.
op 25-03-2020 04:08 PM
op 29-06-2020 11:23 PM
Ook ik kan mijn net gekocht koelkast niet registreren!
Wat een slechte service van Samsung!!
Dit moet toch binnen een paar minuten kunnen!!
Echt een zoekplaatje, ik heb al vele malen opnieuw ingelogd, en ik word er niet vrolijker van!
Dit zou wel eens mijn laatste Samsung product kunnen zijn, zo irritant dit!!
Dat Samsung hier niets aan doet vind ik onbegrijpelijk!!
Zo kan ik ook garantie beloven, mensen geven het op... en uiteindelijk geven ze de klanten dus geen garantie, tja u koelkast staat niet geregistreerd...WAARDELOOS!!!!
op 30-06-2020 10:41 AM
Hi @Wilma1960,
Gaat het om het registreren van je koelkast, of wil je deelnemen aan een promotie? Momenteel zie ik namelijk geen promotie staan voor een koelkast.