op 08-09-2022 12:39 PM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 08-09-2022 08:04 PM
op 12-09-2022 11:52 AM
op 05-10-2022 12:05 PM
Bij mij werkt het ook niet., help
op 06-10-2022 01:56 PM
Hi @Members_FBsU9nI, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat werkt er bij jou precies niet? Probeer hetgeen wat je ervaart zo duidelijk mogelijk te omschrijven, zodat we je ook een goed antwoord kunnen geven 😇
Groeten,
Martijn
op 23-09-2023 11:35 AM
Ik ben in het bezit van een Samsung A23. Mijn app DigiD leest ook niet meer de QR-code. Probeerde vanochtend in te loggen bij zowel "mijn Overheid " als bij mijn pensioenmaatschappij. Na de ingetoetste koppelcode in DigiD moest ik de QR code scannen, maar er gebeurde niets.
Op mijn telefoon zag ik dat de laatste firmware voor mijn A23 van 1 augustus is.
Heb de oude DIGID app verwijderd en later weer opnieuw geïnstalleerd, echter zonder resultaat.
Wanneer gaat SAMSUNG dit oplossen?
Mijn gewone QR app leest WEL de QR codes.
op 26-09-2023 09:01 AM
Hi @Members_sriKGDr, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt! Zo te lezen heb je zelf al het één en ander geprobeerd 👍 Omdat je aangeeft dat de QR-scanner wel via de normale app werkt, kan je hiervoor het beste even contact opnemen met de app ontwikkelaars. Wellicht dat dit met een app update kan worden verholpen 😇 Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 19-11-2023 11:21 AM
Ik heb hetzelfde probleem. Camera leest niet de gegenereerde QR-code.
Ik heb dit bij Digid al gemeld. Hun reactie was: "
Wij hebben dit probleem onderzocht. Wegens een technische programmafout in de Samsung A23, is het niet mogelijk om de QR-code te scannen met de DigiD app. DigiD kan dit probleem niet oplossen."
Lijkt mij dat Samsung naar oplossing moet zoeken en niet Digid.
op 20-11-2023 02:40 PM
Hi @Members_KNE7zcQ, goedemiddag.
Is jouw telefoon verder up-2-date? Lukt het om een QR code te scannen met de gewone Camera-app? Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Daarnaast is het ook belangrijk om dit aan te kaarten bij de app ontwikkelaars, zodat ook zij dit kunnen onderzoeken en welllicht met een app-update kunnen oplossen 😇
Groeten,
Martijn
op 08-12-2023 07:43 AM
Martijnk moet eens met een ander antwoord komen dan alleen maar naar andere te wijzen, nu zitten vele mensen in de problemen die niet kunnen inloggen,
Samsung is laat zich nu van zijn slechste kant zien door de mensen niet te helpen , ik ben ervan overtuigd dat ze de kennis in huis hebben om dit zo op te lossen, maar jaaaa het is maar voor een A32 en niet voor bv een Galaxy Z