op 04-11-2020 08:50 AM
Ik heb een Samsung Galaxy A50 mobiel en een Simyo simkaart. Ik heb op mijn mobiel nooit een wachtwoord ingesteld. Wel een vingerafdruk. Nu kan ik ineens mijn mobiel niet meer gebruiken. Hij vraagt om een wachtwoord. Zonder dat wachtwoord kan ik hem ook niet sluiten of opnieuw opstarten. Nogmaals, ik heb nooit een wachtwoord ingesteld. Ik chatte met Simyo Die stuurde me eerst een nieuw wachtwoord. Dat werkte niet. Toen zeiden ze dat ik het wachtwoord van Mijn Simyo site moest veranderen. Dat zou ik dan ook op mijn mobiel kunnen invoeren. Dat werkt ook niet. Ik heb een pincode en een pukcode maar die kan ik niet gebruiken. Mijn mobiel blijft vragen om een wachtwoord. Dat ik nooit heb ingesteld. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik kan mijn mobiel niet gebruiken en dus ook niet een eventuele code lezen. Kunt u dit naar mijn e-mail adres sturen: diplomaat.dekorte@gmail.com Bijvoorbaat dank. Hettie de Korte
op 04-11-2020 10:38 AM
Als je een vingerafdruk instelt moet je ook een code instellen dit als beveiling als je vinger er bijvoorbeeld af ligt.. Dan kan je namelijk niet meer scannen maar wel nog met een code naar binnen. Dit heb je dus zeker 100% wel ingesteld.
Probeer dit eens: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/wat-kan-ik-doen-als-ik-het-beveiligingspatroon-van...