Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

melding google app is gestopt Samsung J3 2016

(Onderwerp aangemaakt op: 11-07-2018 12:20 PM)
179076 Weergaven
Rien43
First Poster
Opties

Ik heb het volgende probleem met mijn Samsung J3 2016:

direct na opsterten verschijnt de melding Google-app is gestopt. na op OK (andere mogelijklheid is er niet) te tikken verdwijnt de melding om direct daarna weer te verschijnen. Vanallse inmiddels geprobeert geen success. Wie kan mij helpen??

0 Likes
45 Antwoorden
SaskiaR
Apprentice
Opties

Die 3 puntjes en updates verwijderen zie ik niet.

0 Likes
SaskiaR
Apprentice
Opties

Kijk maarKijk maar

0 Likes
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Ah ja, ik zie het. Kun je in dat geval de gegevens verwijderen en gedwongen stoppen kiezen voor de Google Play Store én Google Play Services? 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
SaskiaR
Apprentice
Opties

Ja dat lukt: alle gegevens van deze applicatie worden permanent gewist enz.  Gedaan en nu?

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Kun je nu nogmaals testen of je de Play Store normaal kunt openen? Houd er rekening mee dat je account opnieuw gekoppeld moet worden aan de app.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
SaskiaR
Apprentice
Opties

Telefoon vraagt: goedkeuring voor 12updates. Ik zie googles play services niet helemaal leeg is qua gegevens googles play staat wel op nul MB.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Lukt het wel om de Google Play Store zelf (de applicatie) te openen? En komt de foutmelding nu niet tevoorschijn? 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
SaskiaR
Apprentice
Opties

Play store start idd weer goed op. Thanks. Maar de apps moet ik nu allemaal opnieuw inloggen. Houdt ie de gegevens van daarvoor vast, zoals whatsapp?

0 Likes
SaskiaR
Apprentice
Opties

De foutmelding is idd weg 👍👍👍 thanks.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ah, da's fijn om te lezen :face-with-tears-of-joy: Omdat de gegevens gewist zijn, kun je inderdaad inloggen met jouw account. Als de gegevens zijn gekoppeld aan dat account, dan zul je deze gegevens terug kunnen halen! 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes