Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Internet browsers lopen vast in galaxy A7

(Onderwerp aangemaakt op: 08-01-2019 11:27 AM)
786 Weergaven
Rudi5
First Poster
Opties

Nieuwe Galaxy A7 gekocht op 3 jan 2019. 

Regelmatig loopt een zoekfunctie via Google vast.

Er wordt gesuggereerd dat er geen, of slechte internet verbinding is.

Dit is niet het geval. Wifi 5/5

Alleen herstarten van de telefoon brengt een oplossing.

Wie kent dit probleem?

0 Likes
9 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Welke browsers?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Rudi5
First Poster
Opties

Samsung internet browser, en Google Chrome

In beide apps doet het probleem zich gelijktijdig voor.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
En wat gebeurd er precies als die vastloopt? Werkt het hele toestel niet meer of alleen google? Als je een ander tabje opent met de browser kun je op dat moment wel naar een andere site gaan?
0 Likes
Rudi5
First Poster
Opties

Voor zover ik nu weet zijn het alleen de browsers die niet werken. Melding is: " De gevraagde pagina kan niet worden weergegeven." Ook niet met een andere tab. De voortgangsbalk tijdens het oproepen van de pagina blijft op 1/3 hangen

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
En werkt een andere pagina wel op dat moment?
0 Likes
Rudi5
First Poster
Opties
Moet ik testen. Nu is het wachten tot het zich opnieuw voordoet. Ik kom hier op terug. Thx.
0 Likes
Rudi5
First Poster
Opties

@Rudi5  schreef:
Moet ik testen. Nu is het wachten tot het zich opnieuw voordoet. Ik kom hier op terug. Thx.

Ondertussen blijkt het probleem veel algemener.

Wanneer het zich voordoet is er blijkbaar een probleem met de wifiverbinding. Wifi staat aan maar er komt de melding " internet misschien niet beschikbaar" Geen enkele app kan op dat moment data ophalen. De verbinding met het wifi netwerk verbreken en opnieuw verbinden brengt dan oplossing. Wat is hier mogelijks het probleem? Andere mobiele apparaten en telefoons hebben op dat moment geen probleem.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Je zou kunnen proberen om je router even van het stroom te halen, mocht dat niet helpen raad ik je aan om de 2.4 en 5Ghz netwerken 2 verschillende namen te geven mocht je dit nog niet hebben. Ook kan je proberen het kanaal te veranderen van het netwerk. Mocht je dit niet zelf kunnen kan je provider je hierbij helpen. Probeer het ook eens op een andere plek bij iemand anders op de wifi.
0 Likes
Rudi5
First Poster
Opties

@Rohit  schreef:
Je zou kunnen proberen om je router even van het stroom te halen, mocht dat niet helpen raad ik je aan om de 2.4 en 5Ghz netwerken 2 verschillende namen te geven mocht je dit nog niet hebben. Ook kan je proberen het kanaal te veranderen van het netwerk. Mocht je dit niet zelf kunnen kan je provider je hierbij helpen. Probeer het ook eens op een andere plek bij iemand anders op de wifi.

Wifi Instellingen van mode, accespoint en powerlineadapter nagekeken en wat aanoassingen gedaan met kanalen, 2,4 en 5gHz. etc. Geen verschil en een andere Samsung J5 en Iphone 5S kennen geen problemen.

Dan Piceatest (test voor Androidtoestellen) gedaan en geen onregelmatigheden. 

Dan software update gedaan van de A7 (dit was niet automatisch gebeurd ondanks zo ingesteld?) 

Nu verder afwachten.

Speedtest is momenteel zeer goed.

Bedankt om mee het probleem te bekijken.

0 Likes