Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe herken ik een immitatie batterij voor de Galaxy S4?

(Onderwerp aangemaakt op: 06-09-2020 12:25 PM)
658 Weergaven
bvanderkolk
Student
Opties

 

Hallo allemaal,

Ik heb eergisteren 2 "originele?" Samsung accu's besteld voor mijn Galaxy S4's bij gsmbatterij.nl. Nu kreeg ik 2 verschillende verpakkingen. Met name de witte verpakking For SAM B600BE vond ik een hoog Aliexpress gehalte hebben. De bovenste accu's zijn de originele en de onderste zijn de nieuwe accu's. Ik heb alleen de accu links onder getest en die was helemaal leeg 0%. De verschillen die ik heb kunnen vinden zijn:

  • De + en - van de originele accu's zijn iets dikker
  • Op de originele accu's staat het voltage er ook in het Chinees.
  • De nieuwe accu's zijn beide Cell made in Korea en Assembled in Vietnam.

De nieuwe accu links onder heb ik getest of NFC werkt en dat doet het. Alleen wil ik zeker weten dat ik originele accu's heb vanwege oververhitting van de accu's (er wordt Pokemon Go op gespeeld door mijn zoon) en dan worden ze warm en ik wil geen ontplofte telefoon straks.

Ik heb Samsung support al gebeld, maar die weten het niet.
Mijn vraag is dan ook, levert Samsung zijn accu's als OEM? Indien niet, waar kan nu nog originele accu's vinden voor de Galaxy S4 vinden?

 

Alvast Bedankt voor jullie antwoord!

Bert

 

20200906_113254.jpg20200906_113422.jpg20200906_113551.jpg

 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @bvanderkolk,

 

Goed nieuws! Ik heb even rondgekeken en gezocht, en we hebben nog een nieuwe batterij liggen voor de Galaxy S4. Als je mij via een privébericht jouw adres- en contactgegevens kunt sturen, dan zorg ik ervoor dat 'ie jouw kant op komt 👍

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

https://www.bol.com/nl/p/samsung-batterij-zwart-voor-samsung-i9500-galaxy-s4/9200000073557611/?Refer...

 

Een meer betrouwbare site dan bol.com ken ik niet😁

Hoe je nep producten herkent is moeilijk te verwoorden, meestal verpakking en prijs. 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
bvanderkolk
Student
Opties

Dit is nou net mijn vraag.
Dat iets op Bol.com staat betekent niet dat het ook origineel is.  Mijn vraag is dan ook of Samsung batterijen als OEM verkoopt, jammer dat Samsung dit zelf niet weet), of dat ze alleen in blister verpakking verkocht worden.
In principe lijkt alles te kloppen, alleen een wit doosje met For SAM er op doet me twijfelen. Zijn er winkels waar ik nog een 100% originele Samsung i9505 accu kan kopen?

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @bvanderkolk,

 

Goed nieuws! Ik heb even rondgekeken en gezocht, en we hebben nog een nieuwe batterij liggen voor de Galaxy S4. Als je mij via een privébericht jouw adres- en contactgegevens kunt sturen, dan zorg ik ervoor dat 'ie jouw kant op komt 👍

rsz-846676
bvanderkolk
Student
Opties

Top geweldig, daar ben ik echt blij mee.

Weer een Kudo erbij :smiling-face:

0 Likes