Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gratis Gear VR actie bij Galaxy S7 Edge, maar gsm nog niet geleverd

(Onderwerp aangemaakt op: 30-12-2016 10:48 AM)
272 Weergaven
jurgen
First Poster
Opties

Ik heb gisteren een abonnement afgesloten via mobiel.nl met een Samsung Galaxy S7 Edge. Op de site staat dat ik hier een gratis Gear VR bij krijg.

Het toestel dat ik bij het abonnement heb besteld is een blauwe S7 Edge, welke pas half januari geleverd kan worden. Volgens mobiel.nl kan ik ondanks dat meedoen met de actie voor een gratis Gear VR.

Op de actiepagina van Samsung moet ik een Imei nummer invullen en deze heb ik dus nog niet.

Bij de veelgestelde vragen op de actiepagina staat dat ik ook deel kan nemen als het toestel na de actieperiode geleverd wordt. Hiervoor moet ik een bewijs meesturen dat de aankoop binnen de promotieperiode is gedaan. 

Waar kan ik dit bewijs heen sturen, want ik kan op de actiepagina niets opsturen zonder het invullen van een Imei nummer.

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Jurgen,

 

Het is mogelijk om het formulier in te vullen tot en met 15 januari. Komt je telefoon wel voor deze datum? Dan is er niks aan de hand, zolang je voor 15 januari een bon kunt uploaden waar je aankoopdatum op staat.

 

Ik hoor het graag van je!


kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Jurgen,

 

Het is mogelijk om het formulier in te vullen tot en met 15 januari. Komt je telefoon wel voor deze datum? Dan is er niks aan de hand, zolang je voor 15 januari een bon kunt uploaden waar je aankoopdatum op staat.

 

Ik hoor het graag van je!


kevin-sig
0 Likes
jurgen
First Poster
Opties
Bedankt voor de reactie. Ik heb intussen ook contact gehad met Samsung via messenger en hier ben ik ook prima geholpen. Bedankt!
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Jurgen,

Dat is heel fijn om te horen.
Alvast een heel fijne jaarwisseling! 🎆

kevin-sig
0 Likes