Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

GPS signaal verloren - Samsung S9 en Google maps

(Onderwerp aangemaakt op: 30-01-2019 01:34 PM)
6797 Weergaven
JokeV
Explorer
Opties

Ik heb sinds deze week een S9, zodra ik google maps ga gebruiken begint deze prima tot mijn scherm uit gaat van het toestel dan verliest deze het gps signaal, je kan hem dan weer aanzetten maar dat is de bedoeling niet tijdens het rijden. En zodra die dan weer uitgaat moet je hem elke keer weer aanzetten. Ik gebruik maps in combinatie met android auto. Hiervoor had ik een S7 en daar had ik nooit problemen mee met dezelfde apps?

 

Ik heb 2 updates gehad en geinstalleerd toen ik deze gekocht heb. Ik hoop dat iemand hier de tip heeft voor me dat het wel goed werkt.

0 Likes
Spring naar oplossing
25 Antwoorden
LNDN91
Pioneer
Opties

Ik neem aan dat je een tutorial hebt gevolgd om Android Auto op je apparaat te krijgen? Aangezien deze niet in de app store te verkrijgen is in Nederland.

 

  1. Dat automatisch "Niet storen" is een feature die ervoor zorgt dat je niet constant op onnodige notificaties gaat letten en daardoor een ongeluk maakt. Dat gezegd hebbende: als je via speciale toegang > melding toegang AA de toegang tot meldingen ontzegt, worden deze ook niet meer geblokkeerd. Maar dan komt er ook waarschijnlijk niets meer te voorschijn in de feed van Android Auto. (waar ook je laatste gebelde personen en het weer staan).
  2. De niet storen functie heeft wel een irritatie: dat als je hem zet op "alle audio uit", je ook geen muziek kan luisteren. Zet hem dus op alles blokkeren behalve media (zodat je in de auto nog muziek kan luisteren).
  3. Via Google Assistant appjes verzenden werkt bij mij prima. Ik heb zojuist de nieuwste versie van AA geinstalleerd. Misschien helpt updaten?
0 Likes
JokeV
Explorer
Opties

Er is bijna elke maand een nieuwe update van AA en deze installeer ik dan ook altijd, niet via de app store inderdaad omdat die daar niet instaat.

Ik ga mijn AA verwijderen en helemaal opnieuw erop zetten, kijken of dat werkt.

0 Likes
LNDN91
Pioneer
Opties

Dat gaat niet werken, want het is geen bug maar een feature die waarschijnlijk later nog wettelijk ondersteund/verplicht gaat worden. Ook de carmode van Samsung heeft een soortgelijke functie (al dan niet in een aparte app). Het enige wat helpt is om de toegang tot meldingen in te trekken.

0 Likes
JokeV
Explorer
Opties

Hoe doe je dat dan toegang tot meldingen intrekken? Heb nu echt zoiets van ik ga weer terug naar de S7 of over op de iphone .

0 Likes
LNDN91
Pioneer
Opties

Instellingen > 🔍 (vergrootglas icoon) > typ in "melding toegang" > melding toegang > vink uit Android Auto. > uitschakelen.

0 Likes
Oplossing
JokeV
Explorer
Opties

ls ik dat doe dan sluit AA meteen weer af, is dus geen optie.

Ik heb nu via bixby een command aangemaakt voor AA.

Kijken of dat werkt als ik in de auto ga.

0 Likes