Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S7 trilt soms niet meer bij meldingen

(Onderwerp aangemaakt op: 30-01-2019 02:50 PM)
488 Weergaven
davidebowie
Apprentice
Opties

Mijn S7 trilt opeens niet meer bij meldingen. Ik dacht eerst dat het alleen bij whatsapp is. Maar ontdekte dat bij sms, email ook niet meer trilt, maar volgens mij trilt die ook heel willekeurig niet, want kan me herinneren dat ik afgelopen dagen wel af en toe een tril hoorde/voelde.  Toetsenbord trilt ook willekeurig wel en niet ook ongeacht welke app.

 

Toen ik net account ging aanmaken en mijn samsung id intikte hier kreeg ik een melding van inloggen van samsung experience en toen trilt die wel. Als ik word gebeld dan trilt die wel.

 

Ik heb geprobeerd:

-Geluidstand op geluid, tril

-intensiteit trilsignaal veranderen

-functionaliteiten testscherm, trilfunctie doet het (uiteraard, want als ik gebeld word trilt die ook)

-Hardreset, wipe cache

 

Graag wil ik weten of er een oplossing is.

 

 

 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
davidebowie
Apprentice
Opties

Ik heb ondertussen alles weer terug naar fabrieksinstellingen gedaan en de backup niet teruglaten zetten. Alles werkt weer, later ben ik achtergekomen dat de problemen door de (geupdate) Led notificatie app komt.

Deze uitgezet en alles blijft werken.

Thanks.

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Gebeurt dit ook als je de mobiel in veilige modus hebt staan?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Oplossing
davidebowie
Apprentice
Opties

Ik heb ondertussen alles weer terug naar fabrieksinstellingen gedaan en de backup niet teruglaten zetten. Alles werkt weer, later ben ik achtergekomen dat de problemen door de (geupdate) Led notificatie app komt.

Deze uitgezet en alles blijft werken.

Thanks.

 

0 Likes