Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Email adres wijzigen

(Onderwerp aangemaakt op: 31-08-2017 04:00 PM)
15713 Weergaven
JE3
First Poster
Opties

Hallo, hoe kan ik het email adres welke gekoppeld is aan mijn telefoon Samsung Galaxy  J3, wijzigen. 

Alvast bedankt.

0 Likes
Spring naar oplossing
CurlyAngie
First Poster
Opties
Het gaat om het mailadres dat hoort bij mijn Samsung account.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@CurlyAngie 

Kan je nog wel inloggen bij het Samsung account? Je kan deze dan zelf wijzigen 😇 Je kan de verificatie ook wijzigen naar een telefoonnummer om de code te ontvangen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
CurlyAngie
First Poster
Opties

Ha Martijn,

Dank voor je bericht.

Ik zie niet waar ik die verificatie kan veranderen in mijn telefoonnummer.

Ik ga naar profiel info, dan klik ik op E-mail.

Het enige dat ik daar kan veranderen is mijn mailadres.

Kun je me uitleggen waar ik dit kan doen?

0 Likes
CurlyAngie
First Poster
Opties

En nee, ik kan niet meer inloggen, want mijn emailadres is niet meer valide. Dus de verificatiecode komt niet aan.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je geen toegang meer hebt tot dit emailadres zal het lastig worden. Je dient namelijk wel eerst in te loggen bij het account voordat je dit wijzigt.  Wij kunnen jouw gegevens niet wijzigen, dit is niet mogelijk vanwege de privacy. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
CurlyAngie
First Poster
Opties

Dus ik kan niets meer met mijn Samsung account nu ik geen verificatiecode kan ontvangen via het mailadres dat ik heb ingesteld? Wat ik in eerste instantie dus al liet weten.

Je zegt dus dat dit niet is op te lossen, begrijp ik dit goed?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik kan je op voorhand hier geen toezegging in doen. Ik ga dit navragen bij ons hoofdkantoor. Stuur mij een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) met je persoonsgegeven, de informatie van jouw Samsung product(serienummer en dergelijke) en beide e-mailadressen.

0 Likes
Remco_Rietveld
First Poster
Opties

Hallo Martijn,

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven beschreven, ik stuur je ook een bericht met mijn persoonsgegeven, de informatie van mijn Samsung product(serienummer en dergelijke) en beide e-mailadressen.

Dank alvast,

Groet,

Remco

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ben je nog wel ingelogd op een telefoon met dit Samsung account? Als je dan gaat naar Instellingen > Profielinfo > Email en tik op Wijzigen.

Groeten,

Martijn

0 Likes
bart_13
First Poster
Opties
Ik heb dezelfde vraag, alleen heb ik geen tiegang meer tot het Email adres dat eraan gekoppeld is. Iemand een oplossing?
0 Likes