op 31-08-2017 03:56 PM - laatst bewerkt op 12-09-2017 09:22 AM door BruceH
Hallo,
Gisteravond is tijdens gebruik mijn Galaxy S7 Edge vastgelopen. Hij reageerde nergens meer op, waarna ik hem resette d.m.v. de Volume Down + home + power knop. Bij het opnieuw opstarten liep hij weer vast. Na verschillende dingen te proberen, kreeg ik daarnet het scherm " no command" met een android icoon en een uitroepteken. Na het nogmaals proberen te resetten, heb ik nu een zwart scherm en reageert hij niet op de oplader. Ik krijg hem met geen mogelijkheid meer aan. Geen enkele toetsencombinatie doet nog iets.
Heeft er iemand tips?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 04-09-2017 03:15 PM
Hoi Bram, 😢 Ik vrees dat je het toestel ter reparatie moet aanmelden. Je kunt eventueel langsgaan bij een servicepunt.
op 04-09-2017 03:15 PM
Hoi Bram, 😢 Ik vrees dat je het toestel ter reparatie moet aanmelden. Je kunt eventueel langsgaan bij een servicepunt.
op 05-11-2018 07:31 PM
Vorig jaar problemen met mijn S7 Edge., binnen 1 jaar. Slecht geholpen door Samsung, zit mij nog steeds niet lekker. Toestel doet niets meer, en start ook niet meer op. Toestel is naar Samsung gestuurd vorig jaar, maar omdat er een minuscule beschadiging op zat werd hij niet onder garantie gerepareerd. Terwijl ik altijd heel zuinig op mijn mobiel ben, maar hij is ooit 1 x uit mijn handen geglipt toen er nog een glad origineel Samsung hoestje om zat. Ik heb noodgedwongen een ander toestel moeten kopen want zowel Samsung als KPN doet niets! Maar wel maandelijks een duur abo blijven incasseren. Schandalig. Ik heb mijn toestel nog steeds omdat ik nooit een back-up heb kunnen maken omdat hij gewoon niet meer aan wil. er staan dus waarschijnlijk nog steeds foto;s etc. op. Tevens lees ik deze klacht vaker over de S7 Edge, dus is het niet een enkel probleemgevalletje.
En dus geen garantie!!!!