Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Familie agenda delen - email niet zichtbaar - aanmelden bij Samsung Social??

(Onderwerp aangemaakt op: 28-04-2020 12:31 PM)
2404 Weergaven
Fmsdegoey
Student
Opties

Ik wil de familie agenda delen met mijn dochter, maar het contact is niet zichtbaar. Het is wel een gmail adres, ook gekoppeld aan het Samsung account. Als ik deze handmatig toevoeg geeft hij aan dat dit email-adres niet is ingelogd bij Samsung Social? Hoe kan ik dit oplossen, want ik heb me gek gezocht hoe ik haar dan bij Samsung Social kan aanmelden, maar kan dat niet vinden. Laatste versies Android en Apps alles is geinstalleerd. De telefoon is mijn oude, terug gezet naar fabriekinstellingen en die deed het bij mij wel.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Fmsdegoey,

Kun je via de contacten app eens kijken onder ⚙️ >> Profiel delen? Deze functie moet aan staan, en het e-mailadres moet minimaal gedeeld worden met haar contactpersonen om haar te kunnen vinden via het e-mailadres.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Fmsdegoey,

Kun je via de contacten app eens kijken onder ⚙️ >> Profiel delen? Deze functie moet aan staan, en het e-mailadres moet minimaal gedeeld worden met haar contactpersonen om haar te kunnen vinden via het e-mailadres.

kevin-sig
Fmsdegoey
Student
Opties

Dat was het, thanx!!

0 Likes
Fmsdegoey
Student
Opties
Hoi @KevinW, ik had deze oplossing de vorige keer succesvol toegepast, nu heeft mijn partner een andere telefoon, de A52 en hier heb ik bij de contacten app niet de mogelijkheid om het profiel te delen, alleen de profielfoto. Hoe gaat dit bij dit type toestel?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Fmsdegoey, goedemorgen.

Als je gaat naar Contacten in de Telefoon-app, tik op de 3 puntjes en kies voor Contacten delen. Je kan hier de contacten selecteren die je wilt delen 😇 Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes