Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Continu melding 'Face stopt steeds' samsung galaxy s8

(Onderwerp aangemaakt op: 28-08-2020 09:29 PM)
619 Weergaven
Laura140
Student
Opties

20200828_212455.jpg

 ik heb hem al geforceerd gestopt en gegevens/cache verwijderd, maar kan de app zelf niet verwijderen. Het komt voornamelijk omhoog bij het activeren van mn telefoon dus elke keer als ik m'n code moet geven. Dan loopt hij vast en moet ik opnieuw mn code doen en krijg ik erna de melding. Het is echt heel vervelend want je pakt je telefoon natuurlijk heel vaak vanuit zwart scherm.

 

Het heeft iets te maken met de gezichtsherkenning want zodra ik daar kom bij m'n instelling blijft de melding komen. Gelukkig heb ik die nooit ingesteld, maar dat zou nu niet eens kunnen.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? 

 

0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

Lastig als je cache wissen en gegevens wissen al hebt geprobeerd dan zie ik niet veel andere opties behalve een backup maken van je gegevens en vervolgens een fabrieksherstel doen. Dat zou het moeten oplossen😃 zorg ook dat je telefoon up to date is.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @Laura140, goedemiddag.

 

Goed dat je ons een berichtje stuurt, ik help je graag verder.

 

Je geeft aan zelf al het één en ander te hebben geprobeerd, helaas heeft dit niet de oplossing gebracht.

 

Welke app geeft je deze melding en sinds wanneer? Heb je een verbinding met een Smart Watch?

 

Staat er op jouw telefoon misschien een thema geïnstalleerd? 

 

Groeten,

 

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Laura140
Student
Opties

Hi Martijn!

Deze melding krijg ik nu ongeveer een week. Ik heb geen verbinding met een smart watch en ook geen thema. 

Zoals het andere comment al benoemd, kan ik ook niets anders bedenken dan hem terugzetten naar fabrieksinstellingen (ookal vermijd ik dit het liefst). Hopelijk heb je nog een ander idee waar het aan kan liggen, dan hoor ik het graag! In ieder geval bedankt voor het meedenken.

 Groetjes,

Laura

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

Soms met smartphones raken bepaalde apps en dergelijke corrupt, gebeurd nou eenmaal.  Zelf ook vaak meegemaakt, ik weet 99% zeker dat een fabrieksherstel het oplost

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
BruceH
Community Manager
Opties

Probeer inderdaad even een reset nadat je een back-up hebt gemaakt. Als het daarna nog voorkomt, laat het dan even weten 👍

rsz-846676
0 Likes