Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Voicemail werkt niet op mijn Samsung telefoon

(Onderwerp aangemaakt op: 28-08-2020 07:01 PM)
664 Weergaven
Regina11
First Poster
Opties

Hallo, ik heb sinds kort een Samsung Galaxy A20E telefoon en mijn vriend heeft hetzelfde toestel ook aangeschaft. De voicemail van hetzelfde toestel van mijn vriend werkt nl. wel. Ik ben al een tijdje bezig om mijn voicemail via KPN in te schakelen maar wat ik ook doe, ik krijg steeds als ik 1233 bel een antwoordapparaat die zegt dat de voicemail box niet bekend is of niet bereikbaar is. Ik ben al veertien dagen met KPN bezig om dit euvel op te lossen. Ik kreeg een nieuwe simcard maar ook dat helpt niet. KPN kan mij hierin ook niet verder helpen. Volgens hun gegevens klopt alles en ligt het niet aan KPN. Ik heb mijn toestel bij Mediamarkt in Leeuwarden gekocht. 

 

Nu is mijn vraag kunnen jullie mij uit de brand helpen. Ik ben al veertien dagen niet bereikbaar via mijn voicemail. 

Mijn toestelmodelnummer is SM-A202F/DS en Serienr RF8N63DSRVR. Hopelijk kunt u mij verder helpen. Alvast bedankt. Irene Feddes

0 Likes
2 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

Het probleem is 100% bij kpn. 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Regina11, goedemiddag.

 

Bedankt voor je berichtje. 

 

De voicemail dien je te activeren via je telecom provider.

 

Dit is een dienst en service die wordt aangeboden door je provider, in jouw geval is dat KPN inderdaad.

 

Groeten,

 

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes