Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Fabrieksinstellingen resetten lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 25-10-2023 02:04 PM)
424 Weergaven
Members_BoVPLS6
First Poster
Opties

Goedemiddag, om een oudere Samsung 6 weg te geven (aan iemand die zich even geen toestel kan veroorloven), probeer ik het toestel te resetten en naar de fabrieksinstellingen terug te gaan. Daarvoor moet ik bij mijn Samsung account mijn wachtwoord gebruiken. Ook met het correcte wachtwoord krijg ik steeds de melding: 'Error 403 Forbidden. U heeft geen toestemming om deze pagina te bekijken'. Hoe kan ik toch verder komen of het toestel 'leeg' weggeven? Ik heb alle beschikbare updates uitgevoerd.

0 Likes
5 Antwoorden
Salista
Navigator
Opties
Het is niet mogelijk om zonder het samsung account te resetten? Vind het zo vreemd dat je geen toegang tot een site lijkt te hebben.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Zou het kunnen zijn dat je het verkeerde wachtwoord invoert? Reset je wachtwoord anders even en probeer het opnieuw.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
JustinFissa
Pioneer
Opties
Frp lock verwijderen heeft bij mij gewerkt maar is wel illegaal, lijkt er gewoon op dat je een wachtwoord bent vergeten
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_BoVPLS6, goedemiddag.

Lukt het wel om dit via SmartSwitch op de computer te doen? Ook kan je hiervoor langsgaan bij één van onze servicepunten, neem wel de aankoop bon en je legitimatie mee 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@JustinFissa 

Ik hoop dat je  dit niet hebt gedaan op je huidige telefoon 😇 Dit zou namelijk een hoop kunnen verklaren wat jouw CSC code aangaat 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes